Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

sorte tykke strømpebukser, lilla myk kjole/tunika og ullsokker...koser meg inne med ungene, litt nettsurfing og snart bke to suksessterter til min kjære:) og kanskje hveteboller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grå slimfit jeans, sort singlet, lang og sort cardigan og converse.

Get a rose 4 me-neglelakk fra HM, "sløyfeøredobber" og en stor ring med en grønn sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart capri-treningsbukser (Åh, så flink vi er til å forklare! :D ), grå singlett, og grå fleecegenser samt verdens styggeste tøfler med strikkemønster. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sort undertøy, sorte sokker.

Grå strømpebukse med sort bukse utenpå, sort tunika og petrolfarget butikkstrikket jakke utenpå.

Koooosejakka mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isländsk kofta, stickade tights, och helt nystickade raggsockor (jag stickade färdigt dem för 30 minuter sedan). :) Men nu ska jag klä av mig naken och sova för det är faktiskt julafton imorgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest idakaroline

Jeg går i pysjen enda, og kommer nok helt sikkert til å gjøre det til lenge etter at Askepott har vært på tvn ;) Men senere i kveld, blir det en lang svart kjole og svarte pumps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart bukse, sølvaktig singlet og en svart jakke med sølvtråder. Skal snart skifte til uteklær da mine kjære finbeinte ikke bryr seg noe særlig om at det er juleaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt lang, grå cardigan som jeg fikk i julegave, tyllskjørt som jeg fikk i julegave, sort strømpebukse og sykke som jeg fikk i julegave:D Og en singlet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...