Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Dagens. :) Skjorta er nedi buksa, for engangs skyld. Ytterjakke har jeg ikke bestemt meg for enda. Forresten; jeg bytta klær rett etter innlegget i går, derfor bruker jeg den samme skjorta i dag. :P

post-12300-1289318716,4599_thumb.jpg

Post bilde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde på meg svart strømpebukse, grått skjørt, hvit skjorte, svart cardigan og grått tubeskjerf på meg før idag da jeg var ute. Hadde også på meg converse. Skifta til joggebukse og lilla singlet etter at jeg kom hjem! :)

Skjorta nedi skjørtet?

Endret av jaeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Skjorta nedi skjørtet?

Ja, skjorta nedi skjørtet! :)

Idag har jeg på meg jeans, hvit skjorte, grått skjerf og skinnjakke når jeg skal ut etterpå! Har også store sølvringer i ørene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skjorta nedi skjørtet! :)

Idag har jeg på meg jeans, hvit skjorte, grått skjerf og skinnjakke når jeg skal ut etterpå! Har også store sølvringer i ørene ;)

Flink du. Skjorta nedi i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjole/tunika fra zara. Liten omslagsjakke fra HM. Svarte, skinny bukser. Stort skjerf i samme farge som omslagsjakken. sokker med hjerte på :fnise: og fiiiiint undertøy, til senere i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

Har på meg et par lyseblå levisbukser som jeg har hatt i et par år nå, som jeg "arvet" etter storesøster. De går opp i liminga stadig vekk, men jeg lapper dem sammen så godt jeg kan. ;)

På overkroppen har jeg en W.A.S.P. T-skjorte. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart midt-på-låret lang kjole i silkechiffon, med korte puffermer. Og en tykk grå strømpebukse i ribbestrikk.

En drøss med armbånd på ene armen, og klokken min på den andre. Langt gullkjede med anheng. Cocktailring,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...