Gjest Taxmannen Skrevet 27. oktober 2010 #841 Del Skrevet 27. oktober 2010 hvit t-skjorte og bokser. lalle busse tid nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youlookslashy Skrevet 27. oktober 2010 #842 Del Skrevet 27. oktober 2010 mørkeblå singlet med knapper, grå joggebukse og tøfler! Sovetid in a minute, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneBK Skrevet 27. oktober 2010 #843 Del Skrevet 27. oktober 2010 olabukse, svart langarmet tynn genser med en aquafarget t- skjorte over. Samme fargen på BH. Har også på meg rutete briefs (stramme underbukser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 29. oktober 2010 #844 Del Skrevet 29. oktober 2010 Rød maxikjole og koser meg med ett glass vin før maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. oktober 2010 #845 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mørk grå dressbukse, svart singlet, petrolblå strikket genser med v-hals. Grå neglelakk og sølvsmykker/ringer. Sorte støvletter og grå losjakke når jeg skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 29. oktober 2010 #846 Del Skrevet 29. oktober 2010 Sort kjole med åpen rygg og knytting rundt halsen. Grå tights i "slangeskinn". Klar for kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 29. oktober 2010 #847 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mørkeblå jeans, hvit t-skjorte med grått trykk på, svart blazer og grått skjerf. Da jeg var ute før idag, hadde jeg i tillegg gråe leggvarmere som stakk opp fra mine svarte støvletter. Hadde også en skinnjakke over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2010 #848 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lys turkis, sid kjole med lange ermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæm Skrevet 30. oktober 2010 #849 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tøfler Fordi jeg ryddet, og ikke visste helt hvor jeg skulle legge dem! Skinntights. Fordi det er fint. Og tights er behagelig Hvit genser, med hvit og grå skjorte over. Fordi det er fint:D Svart magebelte. Fordi det passer til resten av antrekket! Armbånd, øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. oktober 2010 #850 Del Skrevet 31. oktober 2010 Heldekkende latexdrakt, noen nagler her og der, og litt maskara. Da blir jeg så fin på halloween... Det rimer, så det må være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 31. oktober 2010 #851 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvit og sølvfarget maxikjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 31. oktober 2010 #852 Del Skrevet 31. oktober 2010 I søndagsmodus! Kamel farget tights, lilla hettegenser og lilla ullsokker! I sofa med TV så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2010 #853 Del Skrevet 1. november 2010 Svart kort ballerinaskjørt Blomstrerte blågrå og blålilla topp Svart strømpebukse Brun genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 1. november 2010 #854 Del Skrevet 1. november 2010 Hipster ifra Primark BH ifra La Senza Tunika/kjole i blått med prestekragemønster på fra Topshop Svart strømpebukse fra Primark Grå over-knee sokker ifra Primark Lang, grovstrikket offwhite cardigan fra Topshop Håret er satt opp i noe ala Lille My stil! Komfortabelt på en gråværsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 1. november 2010 #855 Del Skrevet 1. november 2010 Gammelrosa kort kjole med mye vidde i skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 1. november 2010 #856 Del Skrevet 1. november 2010 Ullgenser, joggebukse og ullsokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #857 Del Skrevet 2. november 2010 Legger ved bilde, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. november 2010 #858 Del Skrevet 2. november 2010 Legger ved bilde, jeg. Litt varmt med 2 genesere og en singlet, eller? Er usikker på hva den krøllen der er, men om det faktisk er et skjerf så syns jeg du overdriver litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #859 Del Skrevet 2. november 2010 Litt varmt med 2 genesere og en singlet, eller? Er usikker på hva den krøllen der er, men om det faktisk er et skjerf så syns jeg du overdriver litt hehe Krøllen er et tubeskjerf, ja. Det var ute-antrekket mitt, og jeg vet ikke hvor varmt det er hvor du bor, men her var det nesten litt for kaldt. Inne hadde jeg ikke den grå genseren, skjerfet eller skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 2. november 2010 #860 Del Skrevet 2. november 2010 Lårkort, langermet kjole i nydelig lyslilla farge med knyting i livet, tror jeg kjøpte den i Berlin Sorte, tykke ulltights fra Woolford Enkle sølvøredobber og tilhørende armbånd fra Dyrberg&Kern Håret har jeg løst nedover ryggen, og klassisk sminke. Rosa lepper for å friske opp antrekket. Da jeg var ute i regnet tok jeg i tillegg på meg sorte, knehøye "ridestøvler" i blankt skinn og en regnkåpe fra Ilse Jacobsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå