Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naken etter en dusj. Nå sitter jeg i sofaen. Skal ha på olabukse og genser snart 

Anonymkode: 1f988...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tilbake fra kveldstur så fortsatt ulltrøye, turbukse (med kult 80-talls belte jeg fant på Fretex i dag), og de varme kanintøflene mine + stor kopp kakao i hendene 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utekafe med Ray Ban solbriller🌞, ribbestrikket okerfarget lang jumper og mørkebrunt "doublewrap" belte med nagledekor i midjen (begge arvet fra mamma), tykk svart strømpebukse, og mine helt nye mørkebrune støvletter fra Zalando (Anna Field) 😊

Kort kåpe fra Gina med vintage flettebelte måtte nettopp på siden det kom en liten sky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor skogsgrønn strikkegenser, jeans som er våte nederst på bena og våte tynne ullsokker - skal snart gå å skifte.

( Sånn går det når en plutselig bestemmer seg for å vaske ting i hagen, iført crocks) 

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort knelangt skjørt, brun topp, orange strikkejakke, sort strømpebukse og sorte boots :) Jeg syns er jeg er lekker selv :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marineblå bukse, marineblå langermet topp med beigehvite og isblå blomster på. Mer vinterlig enn høstlig i fargene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...