Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rød kjole fra Cellbes, svart strømpebukse, svarte joggesko med kilehæl fra Geox og rød ytterjakke fra Laredoute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart joggebukse og grå hettejakke 

Anonymkode: 180ab...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter ute på kveldene, og det blir kjølig. Min gamle Umbro joggedress fra håndballen havner over nyere hettegensere og joggebukser (Adidas, Nike, Champion, Fila) nesten hver kveld. Fortsatt hjemmekontor, og er skikkelig deilig at våren er tilbake, selv om temperaturen ikke helt er der. Den gamle Umbro joggedressen er skikkelig baggy med god plass til ett lag under når temperaturen ikke holder mål. Noe den nesten ikke har gjort enda. 

Anonymkode: 44aa8...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart kjole med blomster fra Bonprix og svart strømpebukse. Svarte joggesko med kilehæl fra geox (klarer bare ikke «pensko» lenger, og fryser i hjel i ballerinasko her vi bor). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjamasbukse&genser og tøfler😅

Sitter med kaffekoppen i hånda,trøtt&fæl🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem. Bytta fra kjole, pene sko osv til…. Treningstights, t-skjorte og kompresjonsstrømper. Sannsynligheten for at jeg kommer meg ut øker hvis jeg slipper å skifte 😅😂

Anonymkode: 61c04...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart bukse fra Sparkjøp, stripete genser fra Sparkjøp, rosa ullsokker og et grønt microfiberhåndkle på hodet 😂

Anonymkode: 61c04...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grå sportsshorts, men kjenner det trekker godt her nå, så må nok ha litt mere. Tempen synker fort på den er tiden, og nå er det bare 24 grader i skyggen. 

Anonymkode: 2df32...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ullstrømpebukse og genser. 

Anonymkode: fdf09...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...