Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marineblå hettegenser og marineblå joggebukse fra Sparkjøp. Utrolig myke og gode og ser mye dyrere ut enn det de er. Ullsokker fra Cubus. 

Anonymkode: 61c04...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte svigerfar og hans franske kjæreste i døra ista. Hadde på meg blå ulltighs med hull, stripete ulltrøye, lange raggsokker og en lang cardigan. To «syke» barn hjemme og virkelig kaos i heimen. Følte meg ikke veldig stilig. 

Anonymkode: d5961...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskegul med litt svart og hvitt Umbro joggedress med svart bukse. Under genseren en gul og svart Adidas treningsjakke. Hvite Nikesokker over hvite Adidassokker dratt over joggebuksa. Ser egentlig ut som jeg skal på håndballtrening.

Anonymkode: 44aa8...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke på hva fargen heter, men mørk blågrønn kjole med lange armer, nakne bein (varmt inne men tar snart på strømpebukse) og innesko.

Det høres kanskje fint ut til å krølle seg i sofaen, men det er ikke det. Mer sånn «halv-slask»

Anonymkode: 8ff47...61c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Påskegul med litt svart og hvitt Umbro joggedress med svart bukse. Under genseren en gul og svart Adidas treningsjakke. Hvite Nikesokker over hvite Adidassokker dratt over joggebuksa. Ser egentlig ut som jeg skal på håndballtrening.

Anonymkode: 44aa8...110

Har du virkelig så mye på deg på håndballtrening?:sjokkbla:

Anonymkode: cfd91...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights i str 4xl fra We Are fit. Rart at det duger med xl fra andre merker. T-skjorte fra Dorothy Perkins. Hettegenser fra Sparkjøp - foret med sherpafleece. 

Anonymkode: 61c04...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kopperfarvet knehøyt skjørt med A-fasong, sort topp uten ermer og hvit/grå maskinstrikket grenser med knapper foran, i bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...