FantasDick Skrevet 5. mai 2015 #5821 Del Skrevet 5. mai 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5822 Del Skrevet 5. mai 2015 Fem år gamle jeans fra only, beige bluse/tunika fra barfota, skalljakke fra stormberg og joggesko (usikker på merke, men er hvertfall billig-sko) Anonymous poster hash: f1676...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 6. mai 2015 #5823 Del Skrevet 6. mai 2015 Sort pysjamasbukse, grå bomullsgenser Innedag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. mai 2015 #5824 Del Skrevet 6. mai 2015 Faen, jeg står som ei ku igjen! Jeg klarer ikke se normalt ut på bilde-tatt-i-speilet-bilder. Tror jeg skal finne et lite gullsmykke å slenge på, så litt tamt ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 6. mai 2015 #5825 Del Skrevet 6. mai 2015 Faen, jeg står som ei ku igjen! Jeg klarer ikke se normalt ut på bilde-tatt-i-speilet-bilder. Tror jeg skal finne et lite gullsmykke å slenge på, så litt tamt ut. Synes du står helt vanlig jeg! Kult antrekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokokoala Skrevet 6. mai 2015 #5826 Del Skrevet 6. mai 2015 Edit; wft skjedde med siteringa istad? Hadde jo med et annet innlegg fra en annen tråd, lol Hvor er jakken fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mai 2015 #5827 Del Skrevet 7. mai 2015 Synes du står helt vanlig jeg! Kult antrekk!! Haha, synes jeg bare ser rar ut, men takk! Hvor er jakken fra? Den er fra H&M. Jeg kjøpte den på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 7. mai 2015 #5828 Del Skrevet 7. mai 2015 Svart jeggnings fra Jane, hvit blondesinglet og en lysegrå cardigan med en stor hvit stjerne på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mai 2015 #5829 Del Skrevet 7. mai 2015 Ny-kjolen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5830 Del Skrevet 7. mai 2015 Ny-kjolen! Uuuuu looking good👏👌👌 Fin du var Anonymous poster hash: 825f6...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5831 Del Skrevet 7. mai 2015 Haha, synes jeg bare ser rar ut, men takk! Den er fra H&M. Jeg kjøpte den på salg. WOW!!! Takk! Den må jeg jo bestille. Synes den så veeeldig kort ut på modellen plutselig, sitter den såpass kort på deg og? Er du fornøyd med passformen? Anonymous poster hash: 37615...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokokoala Skrevet 7. mai 2015 #5832 Del Skrevet 7. mai 2015 Oi, meg over, ble plutselig AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mai 2015 #5833 Del Skrevet 7. mai 2015 Uuuuu looking good👏👌👌 Fin du var Anonymous poster hash: 825f6...90b Taaakk! Føler meg ganske fin, ahaha! WOW!!! Takk! Den må jeg jo bestille. Synes den så veeeldig kort ut på modellen plutselig, sitter den såpass kort på deg og? Er du fornøyd med passformen? Anonymous poster hash: 37615...be6 Den er 1-2 cm over hoftebeina mine. Jeg er 164 cm høy og har str. 34. Bruker normalt 32/34 (smale skuldre), denne sitter behagelig på. Har flere skinnjakker, men denne har blitt mye brukt siden jeg kjøpte den. Veldig fornøyd! Legger ved et bilde, beklager rot og hund og.. Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. mai 2015 #5834 Del Skrevet 7. mai 2015 Denne t skjorta og en sokk med mops på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5835 Del Skrevet 7. mai 2015 Rosa og hvitstripete silkepysj fra Victoria's Secret! Natta folkens Anonymous poster hash: 825f6...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mai 2015 #5836 Del Skrevet 8. mai 2015 Dagens, med hele trynet og ikke minst GULLHÅRET mitt (holder på å gå fra svart til blond, mellomstasjon på GULL ). Prøver å rocke det nye håret, men er jammen ikke lett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5837 Del Skrevet 10. mai 2015 Anonymous poster hash: 3fb26...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. mai 2015 #5838 Del Skrevet 10. mai 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5839 Del Skrevet 11. mai 2015 Siden alle her er så moteriktige får jeg bryte inn med dagens hytteplagg. Skal gå i detalj. Det er kaldt på fjellet i dag, har på en svart puma joggebukse med stor hvit pumalogo på låret og en rød puma genser med mørkeblå logo på magen. Og der har jeg jo allerede gjort en moteblunder med sort og mørkeblått! Men ta det med ro, disse to plaggene synes ikke, jeg skrev jo at det var kaldt her. Utenpå dette har jeg en mørkeblå adidas joggebukse med tre smekre hvite striper nedover beina og en rød adidas genser med mørkeblått og hvitt stort adidasmerke på magen og mørkeblå ermer, igjen med tre smekre hvite striper nedover. Her er det mer samsvar i fargene. Har også på to par sokker, det var et annet par allerede inni dem jeg skulle ta på, noen krøllete greier ytterst i "tåa" etter vask i de andre sokkene, så da ble disse med under en runde til. Grå nikesokker innerst, knelange hvite champion med fire mørkeblå striper utenpå. Også typen har slått skikkelig på stortromma i dag! Han har svart umbro joggebukse med tilhørende gul genser med noe hvitt og sort oppe ved skuldrene på som "undertøy". Men også han følte at adidas var mer trendy i dag og gikk for en sort adidas joggebukse med tre hvite striper nedover bena og rød adidas hettegenser med striper nedover ermene. Her fikk jeg ikke med meg sokkene dessverre. Nå endres ikke motebildet så fort på fjellet, så vi hadde på det samme i går faktisk. Her på hytta har vi et godt utvalg av joggedresser og treningsdresser fra 2000-tallet da vi begge var svært aktive med både håndball og fotball. Anonymous poster hash: 34089...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. mai 2015 #5840 Del Skrevet 12. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå