Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Lys chiffon sommerkjole med små, trykte blomster i rosa, blått og gult på, og en kortermet bolero over. Fordi det er så fint vær i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lys chiffon sommerkjole med små, trykte blomster i rosa, blått og gult på, og en kortermet bolero over. Fordi det er så fint vær i dag :)

Tror jeg gjør som deg på denne fine vårdagen.

Jippi det er nesten sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk blå joggebukse, lilla sokker og hvit russegenser(2003) :P

Jeg har senvakt i dag, og syns det er mest behagelig å gå i "slaskeklær" når ingen ser meg likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvit blondetruse, svart sportsbh, lyse skinnyjeans, lilla singlet, grå kashmircardigan...sitter hjemme og 'leser til eksamen' ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå skinny jeans, lang grå strikket genser med stor hals, hvit langermet tynn genser under.

Sokker, undertøy og sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

I dag har jeg på meg en hvit t-trøye, og et par trange, lyseblå jeans med et hull på hvert kne. Under har jeg en hvit boxertruse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marlo

En sort kosebukse og en hvit og sort stripede genser.

Skikkelig koseklær når det er kaldt og jeg er syyyyyk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sardintroll

Jeg har i prinsippet blitt jaget i seng, så jeg har bare på meg truse og en stor T-trøye her jeg sitter på rommet. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights fra Nike, treningsskjorte fra SATS, Ulvang sokker, neongul :fnise: stringtruse og sportsbh. Er på vei i :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Svart tynn tights og grå singlet...Jeg har akkurat tatt av meg russehabbiten og tightsen bruker jeg bare under så jeg ikke blir for kald eller får gnagsår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød-brun topp, svart skjørt med små blomster, svart strømpebukse, grå leggvarmere som stikker opp over svarte støvletter. En grå strikkejakke hvis jeg blir kald.

Sølvring med CZ, gullarmbåndet mitt, langt bronsekjede med anheng fra Snorre-design, et kjede med grå månestein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...