Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det slapp søndag, så jeg har på meg en lyseblå olabukse som har sett bedre dager, men som passer perfekt som "innebukse" når man ikke venter altfor fine gjester. :gjeiper: Har også en sort t-trøye og en rød genser uten på der igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Her er det slapp søndag, så jeg har på meg en lyseblå olabukse som har sett bedre dager, men som passer perfekt som "innebukse" når man ikke venter altfor fine gjester. :gjeiper: Har også en sort t-trøye og en rød genser uten på der igjen. :)

Samme her, bare at jeg har på meg onepiece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun, stripete tynn bomullsgenser med vhals og knappestolpe, tykk grå strikkejakke, mørkeblå boot-cut dongeribukser, klokkesmykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort utringet kjole med strutteskjørt og masse paljetter.

Fikk den for 49 kr og havner i søppla snart, blir ikke brukt mer av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

som den "moteløven" jeg er (høhøhø), så har jeg på meg mørkeblå slitte jeans, svarte sokker, rødrosa singlet og en svart hettejakke over. Ikkeno' pynting på fridagen min i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violently Happy

En brun strikkekjole fra Esprit, over den en lilla jakke fra samme butikk og så noen små tøfler fra Accessorize kjøpt i dag på salg. Pluss en litt tykk strømpebukse til bruk ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har jeg på meg i dag..

Sort ullstrømbebukse fra H&M

Sort shorts fra H&M

Sort vid topp med påfugl mønster m/paljetter i rosa,lilla og blånyanser fra Kappahl

Sort cardigan fra H&M

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...