Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Svart joggebukse og svart v-neck t-shirt fra Dressmann. Og det akter jeg å ha på meg til jeg skal på trening ;) Deilige t-shorter å trene i faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Føler meg litt bedre, så jeg har tatt på meg jeans, t-skjorte og en stor ullgenser. Har lange underbukser og raggsokker i tillegg. God og varm nå. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Må si jeg liker stilen din, Zaphireh! :)

Idag har jeg på meg grå jeans, hvit singlet, grå cardigan og et blomstrete skjerf! Jeg skal ut en tur etterpå, og da skal jeg ha på meg en grå kåpe, svarte pulsvarmere og svarte støvletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, idakaroline! :)

---

Oj, jeg så jeg hadde glemt tightsen på dagens bilde! :ler: Har altså på en sort, enkel tights i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg en dassebukse fra Bjørn Borg, en grønn tskjorte med 2 kaniner på og skriften "kiss me" og en daffegenser fra russetiden min.

Ikke noe jeg hadde gått ut i allmenheten med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulllstrømpebokser, sort knekort vidt skjørt, oversize koksgrå ullgenser fra Bitte Kai Rand med sort og hvitt skjerf fra samme merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Grå ullstrømpebukse, grå body, hvit singlet, grått knelangt ullskjørt, svart cardigan, grått ullskjerf, pulsvarmere og lue i svart. Hadde i tillegg kåpe og støvletter da jeg var ute før idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens! Knabbet kjærestens genser i dag. Stappet nedi buksa foran og brettet opp armene for å gi litt form, kjæresten er str. M-L og jeg er en XS. :ler:

post-12300-1290804690,6197_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest idakaroline

Føler meg rimelig sexy nå - blå flanell pysj med hjerter i forskjellige farger! Venter på at badet skal bli ledig sånn at jeg får tatt meg en dusj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest idakaroline

Jeans, svart ullsinglet, svart bomullssinglet, svart cardigan og grått skjerf. Studiedag igjen, så har ikke orka å pynte meg noe særlig. Om noen få timer, skal pysjen på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...