Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kamelfargede treggings, hvit singlet, hvit oversized skjorte, store gullsmykker/ringer, sorte boots med killerheels og sort skinnjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koksgrå tskjorte med v-hals

rød lammeullscardican

svart skjørt med volanger, som stopper litt over knærne

tykk svart ullstrømpebukse og grove, tykke ullsokker.

To gullanheng i hvert sitt kjede, et hjerte og en kule med CZ, gullarmbånd, klokke fra candino og et par ringer i sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart, smal olabukse. Lang, lysegrå, mønsterstrikket bomullscardigan over. Stort, fargerikt bomullssjal med svart bunn og mønster i bl.a. rosa, turkist, gult, oransje. Håret oppsatt i høy knute. Rødrosa neglelakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort jeansskjørt og lilla genser som jeg skiftet til da jeg kom hjem fra jobb. Skal finne frem en flaske vin og pynte meg litt før helgen overtar helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargerik, fotsid kosekjole, med lange ermer, i grønnturkise nyanser med enkelte sorte små felt innimellom. Turkise tovede ull-tøfler. Hestehale og sølv/blå ørepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart langermet tskjote med en blå cardigan over, et brunt knelangt foldeskjørt med en grå ribbestrikket strømpebukse under. Svarte støvletter. Ellers klokke, et gullarmbånd, hadde på et par metallbangles som klirrer sånn at jeg tok dem av, et armbånd med glassperler i forskjellige farger, og de hals-smykkene jeg hadde på sist gang. Håret er løst akkurat nå, men skal sette det opp i en french twist om litt.

(føler at jeg kjører bibliotekarstilen i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørke slimjeans, hvit singlet, hvit oversized skjorte, langt sølvsmykke, stor sølvring og Bella's Chioce på neglene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk turkis/sort fleecegenser, sort sidt skjørt, turkise tovede tøfler.

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...