Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg på meg; Sort smal jeans, "nearly black" stay-ups 20den, sorte pumps med 3" hæl og grå kortermet skjorte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Pysjamastopp og joggebukse. Er ikke lat, har faktisk vært på fjelltur. Så tenkte jeg "hvorfor ikke hoppe rett i pysjen igjen når jeg kommer hjem?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå maxikjole (tank-top-stil med knappestolpe) fra By Malene Birger, det var sommerkjole-vær i Bergen tidligere i dag, sorte ballerinasko, og sort skinnjakke over, siden jeg har nettopp vært ute på verandaen en tur, og det definitivt ikke er sommerkjole-temperatur ute nå- kombinasjonen skinnjakke og sommerkjole, som egentlig bare hadde som funksjon å forhindre at jeg frøs ihjel fordi jeg ikke vil ta av meg sommekjolen riiiiiiktig enda, funket faktisk ekstremt bra, og vil bli gjentatt- nå kan jeg bruke de ermeløse maxi-kjolene mine, som har vært yndlingsplaggene i sommer, en stund til- mens jeg venter på at de langermede maxikjolene jeg har bestilt kommer i posten. Har falt så totalt for maxi-trenden, og til våren vil den være utslitt og død, så jeg må nyte den mens jeg enda kan!

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Grå drakt fra Sand med skjørt og jakke. Hvit, enkel bluse. Hudfarvede stayups, og hvitt undertøy. Sorte pumps. På jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...