Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2010 #721 Del Skrevet 10. august 2010 Småblomstrete multifarget fotsidt skjørt og sort stor t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 10. august 2010 #722 Del Skrevet 10. august 2010 Grå fra topp til tå (og jammen har jeg ikke begynt å få noen få grå hårstrå også ) Grå thights, lang grå singlet og en kortere grå t-skjortebluse over den igjen. Barbeint - må lufte de små tærne litt Ikke klokke - ikke smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 12. august 2010 #723 Del Skrevet 12. august 2010 Sort kortermet topp, jeansskjørt, sorte strømpebukser, ja også undertøy. Har vert på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 12. august 2010 #724 Del Skrevet 12. august 2010 Blå boxershorts - det var det hele... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #725 Del Skrevet 12. august 2010 En stk lilla bokser/hipster, en tynn, lilla/rosa overdel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 12. august 2010 #726 Del Skrevet 12. august 2010 Svarte baggy-jeans (guttebukse), svart hipster, lilla singlet og en tynn svart bestefarsgenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest birry93 Skrevet 15. august 2010 #727 Del Skrevet 15. august 2010 Rød topp og lysegrå tights. Godt og varmt i dag. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ Señorita ¤ Skrevet 15. august 2010 #728 Del Skrevet 15. august 2010 Tunika i sort, turkis, rosa og hvitt med turkis topp under, og storte leggings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. august 2010 #729 Del Skrevet 15. august 2010 Lundhags fjellbukse, ullsokker og ullundertrøye! har vært på fjellet i regn og blåst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #730 Del Skrevet 15. august 2010 laptop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2010 #731 Del Skrevet 15. august 2010 laptop... Blir du ikke veldig varm på ca. midten av kroppen din, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2010 #732 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har på meg en løstsittende, tynn, lysegrå jerseykjole uten ermer, med generøs utringning både foran og bak, og ellers ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #733 Del Skrevet 15. august 2010 Blir du ikke veldig varm på ca. midten av kroppen din, da? Hva er nytt da liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2010 #734 Del Skrevet 15. august 2010 Hva er nytt da liksom Det er vanlig at du er varm, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. august 2010 #735 Del Skrevet 15. august 2010 I'm nude. *Kommer kjære jeg bare prater med vennene mine på KG* Neida. Jeg har på meg mørk intilsittende bukse, svart gjennomsiktig tunika og land mørkeblå silke "jakke eller hva de nå heter" over. Har vært på besøk så måtte pynte meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #736 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har på meg en løstsittende, tynn, lysegrå jerseykjole uten ermer, med generøs utringning både foran og bak, og ellers ikke noe annet. Ikke noe undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinta Skrevet 15. august 2010 #737 Del Skrevet 15. august 2010 grå joggebukse, hvit singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2010 #738 Del Skrevet 15. august 2010 Ikke noe undertøy. Nei, ikke undertøy . Jeg pleier å ha på meg en sånn type kjole som jeg beskrev og ikke noe under, hvis jeg ikke venter besøk da. Det er så deilig og befriende å gå uten undertøy, prøv skal du se . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 15. august 2010 #739 Del Skrevet 15. august 2010 Hvite ankelsokker, beige piratbukse, hvitt undertøy, gul singlett under og en brun over. Har også på klokke i sølv, to sølvarmbånd på klokkearmen, tre perlearmbånd, et flettearmbånd og en flettet gul tråd på høyre arm. Fire sorte perleøredobber og halskjede i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 16. august 2010 #740 Del Skrevet 16. august 2010 Gammelrosa genser med striper med svart singlet under, mørkeblå bootcut dongeribukser, svarte ankelboots med litt hæl. Svarte sokker, svart undertøy. Gullarmbånd, langt kjede med anheng i gullduble, ring i sølv med masse CZ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå