Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grå fra topp til tå (og jammen har jeg ikke begynt å få noen få grå hårstrå også :sjarmor: )

Grå thights, lang grå singlet og en kortere grå t-skjortebluse over den igjen. Barbeint - må lufte de små tærne litt :dagens-rose::nigo:

Ikke klokke - ikke smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort kortermet topp, jeansskjørt, sorte strømpebukser, ja også undertøy. Har vert på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg har på meg en løstsittende, tynn, lysegrå jerseykjole uten ermer, med generøs utringning både foran og bak, og ellers ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm nude. :lur:

*Kommer kjære jeg bare prater med vennene mine på KG*

Neida. Jeg har på meg mørk intilsittende bukse, svart gjennomsiktig tunika og land mørkeblå silke "jakke eller hva de nå heter" over. Har vært på besøk så måtte pynte meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg en løstsittende, tynn, lysegrå jerseykjole uten ermer, med generøs utringning både foran og bak, og ellers ikke noe annet.

Ikke noe undertøy. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Ikke noe undertøy. :hakeslepp:

Nei, ikke undertøy :ler: . Jeg pleier å ha på meg en sånn type kjole som jeg beskrev og ikke noe under, hvis jeg ikke venter besøk da. Det er så deilig og befriende å gå uten undertøy, prøv skal du se :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite ankelsokker, beige piratbukse, hvitt undertøy, gul singlett under og en brun over.

Har også på klokke i sølv, to sølvarmbånd på klokkearmen, tre perlearmbånd, et flettearmbånd og en flettet gul tråd på høyre arm.

Fire sorte perleøredobber og halskjede i sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelrosa genser med striper med svart singlet under, mørkeblå bootcut dongeribukser, svarte ankelboots med litt hæl. Svarte sokker, svart undertøy.

Gullarmbånd, langt kjede med anheng i gullduble, ring i sølv med masse CZ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...