Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest virvelvind

Stor joggebukse med skrift i alle regnbuens farger på, tykke sokker i sånn mykt "feel me I'm soft"-stoff eller hva jeg skal kalle det, grå lang singlett og lilla flisjakke. Ja jeg er litt frossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..

Tanga, XL joggebukse fra sparkjøp (jeg er str. XS-S selv) Elsker at de er oversized. Må si at denne buksen aldri forlater huset. Og BH. Ble så varmt. Hehe

Sånn går det når man er alene hjemme å slapper av med en god film på tv og typen er på byn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Joggebukse i altfor stor str. og hvit t-skjorte med peace-merke på. Klarer ikke å gå med olabukse hele dagen, så så fort jeg har kommet meg hjem hopper jeg rett inn i kosebuksa ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort, knekort skjørt. Litt sid overdel med abstrakte mønstre i hvitt, grått og sort. Utringet hals, og med lange ermer. Tynn, bomull som er veldig behagelig å ha på i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pucifer

En stor, hvit t-skjorte med påtrykk, en sort addidas joggebukse, bokser med lilla, mørkegule og grønne striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lys blå skjorte, mørk blå slim-jeans, solbrun 40den kneehighs og sorte pumps med 3" hæl. :) .... på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort, hullete capri strømpebukse, sort skjørt. Lang sort singlet og grå lang genser med ermer til rett over albuen. Pluss en grå cardigan som jeg kan ha over når det blir litt kjølig på kontoret. Ikke det at det blir det :fnise: Ja, og sorte ballerina sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy og en gedigen Mikke Mus-t-skjorte.

For og si det sånn, så har jeg ikke stått opp enda :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke jeans, hvit singlet og florlett mørkegrå bluse + mine elskede adidassneakers; eneste jeg klarer å gå med pga giga-gnagsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte Cheap Monday-jeans, en grå- og hvit-stripete singlet med en blå t-skjorte med oransj gravemaskin over. Sokkene er sort- og hvitstripete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...