Gjest Huffsa Skrevet 31. juli 2010 #701 Del Skrevet 31. juli 2010 Mørk blå, tettsittende olabukse Sort singlett Daffe-genser +Undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 31. juli 2010 #702 Del Skrevet 31. juli 2010 kort hvit shorts, turkis singlet, statmentsmykke å en svart tynn bolero med 3/4 ermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 31. juli 2010 #703 Del Skrevet 31. juli 2010 Stor joggebukse med skrift i alle regnbuens farger på, tykke sokker i sånn mykt "feel me I'm soft"-stoff eller hva jeg skal kalle det, grå lang singlett og lilla flisjakke. Ja jeg er litt frossen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. juli 2010 #704 Del Skrevet 31. juli 2010 Marineblå joggebukse og stripete singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxxy Skrevet 31. juli 2010 #705 Del Skrevet 31. juli 2010 Skal vi se.. Tanga, XL joggebukse fra sparkjøp (jeg er str. XS-S selv) Elsker at de er oversized. Må si at denne buksen aldri forlater huset. Og BH. Ble så varmt. Hehe Sånn går det når man er alene hjemme å slapper av med en god film på tv og typen er på byn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enchanted Skrevet 1. august 2010 #706 Del Skrevet 1. august 2010 Joggebukse i altfor stor str. og hvit t-skjorte med peace-merke på. Klarer ikke å gå med olabukse hele dagen, så så fort jeg har kommet meg hjem hopper jeg rett inn i kosebuksa ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. august 2010 #707 Del Skrevet 1. august 2010 Jobbebukse og t-skjorte. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2010 #708 Del Skrevet 1. august 2010 Blått skjørt, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 1. august 2010 #709 Del Skrevet 1. august 2010 ikke så mye egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 8. august 2010 #710 Del Skrevet 8. august 2010 BH og avklipte olabukser. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 8. august 2010 #711 Del Skrevet 8. august 2010 sokker, militærbukse, grå t-shirt, orange undertøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2010 #712 Del Skrevet 8. august 2010 Sort, knekort skjørt. Litt sid overdel med abstrakte mønstre i hvitt, grått og sort. Utringet hals, og med lange ermer. Tynn, bomull som er veldig behagelig å ha på i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #713 Del Skrevet 8. august 2010 En stor, hvit t-skjorte med påtrykk, en sort addidas joggebukse, bokser med lilla, mørkegule og grønne striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidina Skrevet 8. august 2010 #714 Del Skrevet 8. august 2010 Blå t-skjorte og grå tights :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 9. august 2010 #715 Del Skrevet 9. august 2010 Lys blå skjorte, mørk blå slim-jeans, solbrun 40den kneehighs og sorte pumps med 3" hæl. .... på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2010 #716 Del Skrevet 9. august 2010 Sort tights, lang hvit singlet og lilla-rutete lang skjorte over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. august 2010 #717 Del Skrevet 10. august 2010 Sort, hullete capri strømpebukse, sort skjørt. Lang sort singlet og grå lang genser med ermer til rett over albuen. Pluss en grå cardigan som jeg kan ha over når det blir litt kjølig på kontoret. Ikke det at det blir det Ja, og sorte ballerina sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 10. august 2010 #718 Del Skrevet 10. august 2010 Undertøy og en gedigen Mikke Mus-t-skjorte. For og si det sånn, så har jeg ikke stått opp enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 10. august 2010 #719 Del Skrevet 10. august 2010 Mørke jeans, hvit singlet og florlett mørkegrå bluse + mine elskede adidassneakers; eneste jeg klarer å gå med pga giga-gnagsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 10. august 2010 #720 Del Skrevet 10. august 2010 Sorte Cheap Monday-jeans, en grå- og hvit-stripete singlet med en blå t-skjorte med oransj gravemaskin over. Sokkene er sort- og hvitstripete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå