Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

I dag har jeg denne kjolen, sort ullstrømpebukse, og søvletter + en god og varm kåpe :)

Skjermbilde 2024-02-14 kl. 08.35.33.jpg

Anonymkode: c5def...2f2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag en skikkelig kul helt ny rød Adidas treningsbukse. Endelig en rød en fra dem, med strikk i foten, så den ikke bare havner under hælen. Siden det er kaldt har jeg en svart Puma treningsbukse under. Veldig behagelig kombo som jeg tror blir en vinterfavoritt. En burgunder Champion hettegenser med en svart Adidas hettegenser under på overkroppen. Også det en myk favorittkombinasjon. Veldig behagelig med lag på lag i kulda, men må si jeg gleder meg veldig til shorts og t-skjorte sesongen nå… Denne vinteren har vært seig.

Anonymkode: 44aa8...110

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En beige vid bukse i bomull fra HM og en hvitgrå kashmirgenser fra Kashmina. 

Anonymkode: 88298...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 8.37):

I dag har jeg denne kjolen, sort ullstrømpebukse, og søvletter + en god og varm kåpe :)

Skjermbilde 2024-02-14 kl. 08.35.33.jpg

Anonymkode: c5def...2f2

Åå, hvor er denne fra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kort hvit kjole med mye vidde i skjørtet

Anonymkode: c609a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag er jeg skikkelig lekker 😁 stripete, grå thermoleggings, falmet svart genser, en gråmelert hettejakke med kattehår, og turkise sokker med hull som jeg ikke kaster til tross for at jeg har 700 sokker, for de kan jo brukes ved hagearbeid. 

Anonymkode: c1b8e...66a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Kongeblå Adidas Firebird treningsdress med turkise striper. Den er så kul! 😍 Under den en rød Puma treningsdress med bred hvit stripe på armer og ben. To par hvite sokker over buksene. Ytterste er noen kule nye Champion med blå striper. De under er vanlige Nike. 

Anonymkode: 44aa8...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustfarget tunika, julepyjamasbukse, oransje og marineblårutet skjerf. ( tørker håret mitt, så fryser)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...