Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kul rød Adidas joggedress over en Nike hettegenser og og Puma joggebukse. Lange ullstrømper over buksene. 

Anonymkode: 44aa8...110

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamelfarget cashmere-bukse, hvit langermet bomullsgenser og brun hjemmestrikket genser i det diggeste garnet (merino, cashmere og silke.  Saueskinntøfler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favorittgenser, en vintage Adidas genser i en dyp gulfarge, som nesten bikker mot lys oransje, med marineblå ermer. Den fargen gjør meg rett og slett glad. Med tilhørende mørkeblå Adidas joggebukse med striper på sidene. Under den en langt kjedeligere klassiker, en gråmelert Nike joggedress, og under genserne, en kjempefin sjøgrønn Champion hettegenser. Blir mange lag men veldig mykt og godt. Og jeg kan ha noen grader kaldere for å spare på strømmen. Knelange ullstrømper over buksene. 

Anonymkode: 44aa8...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønn genser fra B Young og svart dongeribukse fra KappAhl. Ingen sminke. Er alene jul- og nyttår, gidder ikke pynte meg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har krøpet ut av careless belle (chester red) kjolen jeg har hatt på i hele dag å ikledd meg rosa velourbukse og en KT ulltrøye i noe olivengrønn m mønster. Truse og bh. 

Anonymkode: b756d...07e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...