Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svart treningstights, hvite fila-sokker, hvit, litt gjennomsiktig t-skjorte uten bh. Til mannens begeistring 😊

Anonymkode: 4d5da...386

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min manns myke vintage Umbro joggedress. Stor og baggy på meg, elsker den. Rød, mørkeblå og hvit genser med mørkeblå og litt rødt på joggebuksa. Skikkelig retro 90-talls design. Både sønnen og datteren er misunnelig, men får låne den de også. Sjelden de to er enige i noe, men denne joggedressen elsker de begge to. Under har jeg tilsvarende vintage røde og mørkeblå Adidas genser med røde ermer og mørkeblå torso. Og selvfølgelig hvite striper på armer. Kult 90-talls design på den også. Og hvite Fila sokker over buksa. 

Anonymkode: 44aa8...110

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjollefyr skrev (På 9.9.2023 den 20.53):

Det ble en lørdagskveld i denne. Siden den er ny. 🥰

floyd-inez-black-1.jpg

Veldig fin kjole 😍

På vei til jobb med dette på meg for fredagen...

5d9a40e8-2c59-484b-9238-52eb952ebbbf.thumb.jpg.ed0633c2555299f23906ec703d90e89e.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (9 timer siden):

Veldig fin kjole 😍

På vei til jobb med dette på meg for fredagen...

5d9a40e8-2c59-484b-9238-52eb952ebbbf.thumb.jpg.ed0633c2555299f23906ec703d90e89e.jpg

Den skjorta og sokkene var bare nydelige. Hvor er de fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (12 timer siden):

Den skjorta og sokkene var bare nydelige. Hvor er de fra?

Takk for det, ja den skjorten er alt jeg håpte på da jeg kjøpte den. Kjøpt på Modcloth, men dessverre utsolgt nå ser jeg, men i og med at det er eget label så er det godt mulig den kommer inn igjen, da det erfaringsmessig skjer med populære klær her. Gir deg nå en link uansett...

https://modcloth.com/products/pristine-dreams-button-up-shirt-ivory-fox-print

Sokkene er Kjøpt på Accessorize 

https://www.accessorize.com/row/squirrel-and-mushroom-socks-6960031800.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (23 minutter siden):

Takk for det, ja den skjorten er alt jeg håpte på da jeg kjøpte den. Kjøpt på Modcloth, men dessverre utsolgt nå ser jeg, men i og med at det er eget label så er det godt mulig den kommer inn igjen, da det erfaringsmessig skjer med populære klær her. Gir deg nå en link uansett...

https://modcloth.com/products/pristine-dreams-button-up-shirt-ivory-fox-print

Sokkene er Kjøpt på Accessorize 

https://www.accessorize.com/row/squirrel-and-mushroom-socks-6960031800.html

Tusen takk :klem3: Hvordan er det med frakt? Kommer toll i tillegg? Og hvordan er størrelsene ?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sort tights,sort singlet,lang mørkegrå strikkejakke,sorte ankelsokker,sorte boots,sort veske,sorte solbriller.

Endret av flusa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (14 minutter siden):

Tusen takk :klem3: Hvordan er det med frakt? Kommer toll i tillegg? Og hvordan er størrelsene ?

Jeg kjøpte denne skjorta + skjørtet med høstløv som jeg hadde på meg på forgje side og betale 640 kroner med frakt, men jeg kan tenke meg at jeg betalte ca 150 i frakt. Så er det den irriterende tollen da, der er jeg litt mer usikker men det er DHL og de har for vane å være litt "Texas" synes jeg men mener jeg betalte 300/400 'ish

Størrelse på skjorta (og skjørtet) er ganske "true to size". 

Accessorize butikken har jeg fysisk her jeg bor så der jeg fullstendig uvitende dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte denne skjorta + skjørtet med høstløv som jeg hadde på meg på forgje side og betale 640 kroner med frakt, men jeg kan tenke meg at jeg betalte ca 150 i frakt. Så er det den irriterende tollen da, der er jeg litt mer usikker men det er DHL og de har for vane å være litt "Texas" synes jeg men mener jeg betalte 300/400 'ish

Størrelse på skjorta (og skjørtet) er ganske "true to size". 

Accessorize butikken har jeg fysisk her jeg bor så der jeg fullstendig uvitende dessverre 

Dhl er litt Texas ja. Bestilte noe i Mummibutikken i fra Finland og de tok seg vilt betalt i toll.

Accessorize har vi her jeg bor og.

Fant noen nydelige høstlige overaller jeg også kunne tenkt meg hos modcloth :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...