LiseTV Skrevet 21. juni 2022 #6961 Del Skrevet 21. juni 2022 Svart kjole med kapper og trykk av røde små blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. juni 2022 #6962 Del Skrevet 24. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. juni 2022 #6963 Del Skrevet 24. juni 2022 Etter at jeg kom hjem fra butikken (gått i 25-30 graders solsteik...) i stad, skiftet jeg. Tok av meg jeans, tok på meg joggebukse. Tok av meg svett bh og svett t-skjorte, og skiftet til en ny ren t-skjorte. T-skjorten jeg har på meg nå er beige og mønstret, fra Levis, og joggebuksen er grå, fra Adidas. Vanlige greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6964 Del Skrevet 24. juni 2022 3 minutter siden, Million said: Etter at jeg kom hjem fra butikken (gått i 25-30 graders solsteik...) i stad, skiftet jeg. Tok av meg jeans, tok på meg joggebukse. Tok av meg svett bh og svett t-skjorte, og skiftet til en ny ren t-skjorte. T-skjorten jeg har på meg nå er beige og mønstret, fra Levis, og joggebuksen er grå, fra Adidas. Vanlige greier. Synes faktisk jeans er bedre å ha på nå i varmen enn joggebukse, synes jeans er mindre varmt Anonymkode: cfd91...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. juni 2022 #6965 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes faktisk jeans er bedre å ha på nå i varmen enn joggebukse, synes jeans er mindre varmt Anonymkode: cfd91...78e Det føles bedre å sitte i joggebukse enn i "stive og harde" jeans (det er stretch, men de er likevel hardere enn joggebuksen). Og jeg sitter mye når jeg er hjemme som nå. Nå sitter jeg ved skrivebordet mitt og er delvis på KG, og delvis strømmer en serie jeg ser på. Mye sitting altså. Da er det ikke noe godt å ha jeans på. Faktisk snakket jeg med en venninne om akkurat dette forrige helg. Hun sa at hun synes joggebukser er mye bedre og mer komfortable å ha på når man skal sitte en stund, f.eks. i sofaen, eller foran bålpannen ute som vi gjorde akkurat da. Jeg sa meg enig med henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6966 Del Skrevet 24. juni 2022 13 minutter siden, Million said: Det føles bedre å sitte i joggebukse enn i "stive og harde" jeans (det er stretch, men de er likevel hardere enn joggebuksen). Og jeg sitter mye når jeg er hjemme som nå. Nå sitter jeg ved skrivebordet mitt og er delvis på KG, og delvis strømmer en serie jeg ser på. Mye sitting altså. Da er det ikke noe godt å ha jeans på. Faktisk snakket jeg med en venninne om akkurat dette forrige helg. Hun sa at hun synes joggebukser er mye bedre og mer komfortable å ha på når man skal sitte en stund, f.eks. i sofaen, eller foran bålpannen ute som vi gjorde akkurat da. Jeg sa meg enig med henne Det har du rett i😊 Anonymkode: cfd91...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6967 Del Skrevet 24. juni 2022 Hvit sommerkjole og flip flops. Anonymkode: 26b45...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. juni 2022 #6968 Del Skrevet 24. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6969 Del Skrevet 24. juni 2022 Har på meg bikinioverdel og shorts. Sitter i skyggen med et glass prosecco i denne heten Anonymkode: 53f6c...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 25. juni 2022 #6970 Del Skrevet 25. juni 2022 Million skrev (13 timer siden): Det føles bedre å sitte i joggebukse enn i "stive og harde" jeans (det er stretch, men de er likevel hardere enn joggebuksen). Og jeg sitter mye når jeg er hjemme som nå. Nå sitter jeg ved skrivebordet mitt og er delvis på KG, og delvis strømmer en serie jeg ser på. Mye sitting altså. Da er det ikke noe godt å ha jeans på. Faktisk snakket jeg med en venninne om akkurat dette forrige helg. Hun sa at hun synes joggebukser er mye bedre og mer komfortable å ha på når man skal sitte en stund, f.eks. i sofaen, eller foran bålpannen ute som vi gjorde akkurat da. Jeg sa meg enig med henne Kjole og skjørt er best i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 25. juni 2022 #6971 Del Skrevet 25. juni 2022 Har på en svart kjole med store roser i gult, grønt og rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6972 Del Skrevet 25. juni 2022 Dagens luftige outfits er min nyinnkjøpte snekkerbukse som nå er trendy og hvite sneakers. Anonymkode: 1f364...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 25. juni 2022 #6973 Del Skrevet 25. juni 2022 På stranda og i parken senere i dag med datteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6974 Del Skrevet 25. juni 2022 wwoman skrev (21 minutter siden): På stranda og i parken senere i dag med datteren Så veldig varmt ut med jeans på stranda🥵🥵 Anonymkode: e0323...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 25. juni 2022 #6975 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så veldig varmt ut med jeans på stranda🥵🥵 Anonymkode: e0323...e4d Nei jeg synes ikke det😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6976 Del Skrevet 25. juni 2022 Crop top, og sykkel shorts😅🥵🥵 Anonymkode: 43fc3...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 25. juni 2022 #6977 Del Skrevet 25. juni 2022 Beige sykkelshorts og hvit tøybh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. juni 2022 #6978 Del Skrevet 25. juni 2022 Bikini 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 25. juni 2022 #6979 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Lys turkis knelang "joggebukse" med matchende overdel i turkis og svart. Deilig og luftig etter en dag i solen. Endret 25. juni 2022 av Bingo Bongo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. juni 2022 #6980 Del Skrevet 26. juni 2022 Hvit kjole med blomster og blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå