Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trange, lyseblå jeans, gul bluse og hvite strømper. Under har jeg hvit truse og hvit BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tapt et veddemål på jobben går jeg nå inn i min siste uke hvor jeg må bruke to joggedresser samtidig, bedriftsfotballagets svarte adidas joggedress ytterst, i dag en joggedress fra puma under. Må ha en ny joggedress under hver eneste dag i 30 arbeidsdager, har til nå hatt et utvalg fra umbro, nike, reebok og puma under. Begynner å bli bra varmt, så heldigvis bare fire dager til etter denne :)

Jeg har en kollega som alltid bruker adidasgenseren til bedriftsfotballaget utenpå en annen genser, hele høsten, hele vinteren, hele våren. Vi kollegaene synes jo han kunne funnet på noe mer spennende å bruke, men slik er det nå. Jeg tapte og måtte bruke to lag av hele joggedressen. Veldig komfortabelt, om ganske stusselig. Heldigvis er kundene vant til at vi har noen litt spesielle veddemål, dette er overhodet ikke det mest spesielle. Jeg fikk også tatt "hevn" på min kollega med nytt veddemål, som han (heldigvis) tapte, så han må nå bruke to gensere under hans kjære adidasgenser 30 arbeidsdager fra i dag. Blir nok rimelig varmt etterhver tenker jeg.... :smoke:

Anonymous poster hash: 34089...03e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Rosa silkepysj... Og hvit bh og svart hipster. Samt skikkelige raggsokker. Eksamenslesingen har begynt ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Raud bomullskjole som burde vore betre stroke, men det blei jo brått vår, så eg måtte grave fram sommarkjolane mine.

Hudfarga strømpebukse frå HM. Eg trudde desse var feil i fargen til meg, men eg måtte naudbruke ei slik på laurdag, og då ho rakna kunne ein knapt sjå det, så lik var fargen meg. Eg må vedgå at når eg ser ned på beina mine er eg mest sjokkert over at det går an å ha så bleike bein, men det har eg altså. Det er verkeleg vår!

Mørkeblå ullstrikkejakke. Må halde varmen, er berre 7 gradar der ute.

Stripete bomullsblazer med gullknappar frå HM. Skikkeleg glorete marinestil, men eg synest den jakka er så kul!

I halsen hadde eg eit komplett umatchande grått skjerf frå Barfota. Det hadde stjerner også, og kræsja godt med jakka, men det var litt naud: noko måtte eg ha i halsen og eg byrja å få dårleg tid...

Raude tøysko frå Vans. Matchar kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Kusokker og pysj tøy delux

D**ven for noen kule sokker! :nigo:

Akkurat noe sånt som hadde passet min kugale venninne (som forøvrig fyller rundt år i år). Hvor har du fått tak i disse?

Edit - glemte selvfølgelig antrekket: Lys olabukse, hvit singlet, løststrikket bomulls jakke (spraglete i gult, grønt, turkis, hvitt og lilla). Hvite converse. Ikke det mest elegante, men helt innafor etter en nesten søvnløs natt.

Endret av celine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å ta bilde i dag, men ble ganske dårlig. Eneste plassen jeg kan ta bilde er i speilet i gangen, men to av spot'ene i taket har gått så er så dårlig lys. Og bikkja nektet å flytte seg! :ler:

Antrekk21042015.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...