Hottrio Skrevet 14. april 2015 #5741 Del Skrevet 14. april 2015 Byttet til et par velbrukte jeans, en tennisskjorte og en cardigan i bomull. Før hjemkomst: Sort blyantskjørt - Vivienne Westwood Purpur silkeskjorte med lange ermer - Mix Sort, bredt elastsk belte - kjøpt på en outlet utenfor Krakow Lang, figursydd cardigan - Luisa Cerano Antrasittfarvede strømper - Trasparenze Rødbrune, høyhælte sko og veske i nøyaktig samme farve som skoene Vivienne Westwood - pleier å være snasne skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #5742 Del Skrevet 14. april 2015 Vivienne Westwood - pleier å være snasne skjørt! Enig. Det er stor variasjon hos henne, men noen av dem er perfekte i fasongen for min del, og har som regel et snitt jeg liker veldig godt. Ofte litt utenom det vanlige i mønster eller detaljer. Dagens var dette: Tilsynelatende ordinært, men med en litt annerledes bakside hvor man har en 'flapp-splitt'- splitt i begge sider og et felt mellom splittene som fungerer som en slags 'hale', men uten å ha en annen lengde enn resten av skjørtet. Det er ett av mine absolutte favoritter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 15. april 2015 #5743 Del Skrevet 15. april 2015 Enig. Det er stor variasjon hos henne, men noen av dem er perfekte i fasongen for min del, og har som regel et snitt jeg liker veldig godt. Ofte litt utenom det vanlige i mønster eller detaljer. Dagens var dette: Tilsynelatende ordinært, men med en litt annerledes bakside hvor man har en 'flapp-splitt'- splitt i begge sider og et felt mellom splittene som fungerer som en slags 'hale', men uten å ha en annen lengde enn resten av skjørtet. Det er ett av mine absolutte favoritter Ja jeg skjønner hva du mener, splitt på hver side bak og det i mellom blir en slags hale ja Synes du dette gir mer bevegelighet enn en "vanlig" gåsplitt midt på skjørtet? Litt dumt spm kanskje; det kommer jo an på hvor høyt opp splitten(e) går uansett. Jeg har bare sett noen Westwood-skjørt og jeg har likt dem godt. Men stor variasjon ja, jeg må sjekke ut mer.... ha ha! Vivienne Westwood er hun britiske som var gift med Malcolm McLaren eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. april 2015 #5744 Del Skrevet 15. april 2015 Nettopp kledd på meg før jobb, så jeg har på meg en grå tights, rosa singlet og en mørkerosa jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. april 2015 #5745 Del Skrevet 15. april 2015 Ja jeg skjønner hva du mener, splitt på hver side bak og det i mellom blir en slags hale ja Synes du dette gir mer bevegelighet enn en "vanlig" gåsplitt midt på skjørtet? Litt dumt spm kanskje; det kommer jo an på hvor høyt opp splitten(e) går uansett. Jeg har bare sett noen Westwood-skjørt og jeg har likt dem godt. Men stor variasjon ja, jeg må sjekke ut mer.... ha ha! Vivienne Westwood er hun britiske som var gift med Malcolm McLaren eller er jeg på jordet nå? Britisk ja. Nei, så langt jeg vet var hun ikke gift med ham, Wiki er greit å ha Vivienne Westwood Splittene går bare til knehøyde, slik at bevegeligheten blir bedre. Ikke stor forskjell på å gå med en slik splitt og den vanlige splitten, men det ser litt 'ryddigere' ut fra baksiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. april 2015 #5746 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Litt usikker på veska, men har enda en time på å bestemme meg. Edit; vår-været forsvant btw! Har snødd i flere dager her nå, så blir litt mørk i klesveien av dette her. Edit2; tok en knallrosa veske istedet. Den er nesten helt lik den gule. Endret 15. april 2015 av FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 15. april 2015 #5747 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Endret 18. april 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. april 2015 #5748 Del Skrevet 15. april 2015 Rød knelang kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. april 2015 #5749 Del Skrevet 16. april 2015 Rutete kjole frå Mexx. Minst seks år gammal og kjøpt på Outlet, så gammal. Svarte strømpebukser. Svarte herresko frå Bohan. I tillegg har eg hatt på meg i løpet av dagen: Svart golfjakke frå Benetton. Svart silkeskjerf frå ei kiste hjå foreldra mine. Klokke frå Rado. Øyredobbar frå Skagen. Svarte ullvantar frå Accessorize, trur eg. Olivengrøn trenchcoat frå Burberry. Svart veske frå Modalu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 16. april 2015 #5750 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Endret 18. april 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. april 2015 #5751 Del Skrevet 16. april 2015 Genseren er grønn, ca sånn som jakka! Regner jo strikkepinner i stormen her i dag, måtte ta fram vinterjakka! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 16. april 2015 #5752 Del Skrevet 16. april 2015 Hvit jakke, lyse olavukser, hvit-og-brun stripete genser og hvite sko. sitter i en buss og koker 👌🏽😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5753 Del Skrevet 16. april 2015 Uniform Anonymous poster hash: c413b...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. april 2015 #5754 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Endret 19. april 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. april 2015 #5755 Del Skrevet 17. april 2015 Knelang kjole multifarvet rød/sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. april 2015 #5756 Del Skrevet 17. april 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 18. april 2015 #5757 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Endret 19. april 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. april 2015 #5758 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Edit; wft skjedde med siteringa istad? Hadde jo med et annet innlegg fra en annen tråd, lol Endret 18. april 2015 av FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2015 #5759 Del Skrevet 18. april 2015 Blomstrete pysjbukse i bambus som går til knærne fra Lilleba Sort tskjorte fra American Vintage Hjemmestrikka retrokofte Ullsokker i skikkelig crazyfarger som bestemor har strikket av restegarn. På tide å komme seg i dusjen og i vanlige klær tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #5760 Del Skrevet 18. april 2015 Grå t-skjorte fra forever 21, lys jeans og kjærestens grå hettegenser (måtte på butikken så pysjbuksen i hotpink velour og den store utvaska t-skjorten måtte av). Prikken over i'en er ullsokker i knæsj rosa. Fett hår i dott og usminket; er et syn for øyet...på tide å finne dusjen...Anonymous poster hash: 825f6...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå