Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sort høyhalset genser, mørkeblå skinny jeans, sorte sko, gullsmykke og gullring. Hadde jeg ikke vært på skolen i dag hadde nok jeansen vært byttet ut med pysjbukse og smykkene hadde fått ligge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart blyantskjørt fra Express

Blå portofinoskjorte fra Express

Cervin nylonstrømper

Kiss me deadly 'van doren' strømpeholder

Svart undertøy fra Affinitas

Svarte pumps fra Aldo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart blyantskjørt fra Express

Blå portofinoskjorte fra Express

Cervin nylonstrømper

Kiss me deadly 'van doren' strømpeholder

Svart undertøy fra Affinitas

Svarte pumps fra Aldo

Høres ut som om du kan å kle deg feminint og flott! Blyantskjørt er supert synes jeg. Godt å lese at damene kler seg feminint og lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stakkars disse skoene! :ler:

Skulle ønske flere la inn bilder av antrekkene sine! Enten slik du gjør, eller bilde av seg selv :)

Anonymous poster hash: 49214...1ba

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-75027-0-15548500-1427454589_thumb.j

Ordentlig stil-krasj med de fine skoene mine, men med en halv meter slaps på veien orker jeg ikke gå med andre sko. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

attachicon.gifimage.jpg

Ordentlig stil-krasj med de fine skoene mine, men med en halv meter slaps på veien orker jeg ikke gå med andre sko. :P

Eg støttar deg - eg har hatt gummistøvlar til kjole og skjørt både i går og i dag. Oslo er ein pøl av slaps no!

I tillegg til gummistøvlane har eg også:

Svart faldeskjørt kjøpt i 1996 på Miss Selfridge.

Svart ullsinglet med blonder frå Iris (trur eg), som berre såvidt er synleg under

Militærgrøn v-genser kjøpt på Fretex i går. Har både Burberry-ruter inni og lite broderi, men inga merkelapp, så truleg fake. Men i deilig ull.

Svart skjerf med små kvite kattar på - kjøpt frå Kattens vern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg støttar deg - eg har hatt gummistøvlar til kjole og skjørt både i går og i dag. Oslo er ein pøl av slaps

Jepp! Flere burde gjort som oss. Ser folk som hopper rundt overalt med gjennomvåte, men jeg trasker rett gjennom slapset :P Oslofolk.. :P

Blusen min er forresten noe mer gjennomsiktig og har mønster på ryggen, men fant ikke bilde som var helt lik den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Calvin undertøy. Adidas three-stripes sagge joggebukse, ullsokker og samboers hvite Dovre genser. Kvelden tilbringes foran peisen :)

Anonymous poster hash: a2890...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hvorfor stakkars skoene? :)

Fordi jeg brukte de veldig ofte den perioden. Ble plutselig vår-varmt og det var innmari behagelig med flats. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg brukte de veldig ofte den perioden. Ble plutselig vår-varmt og det var innmari behagelig med flats. :ler:

Liker stilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...