lilla91 Skrevet 21. november 2009 #1 Del Skrevet 21. november 2009 Hva har du på deg NÅ? (Kan godt si noe om hvorfor, f. eks. "Joggebukse fordi jeg er syk") Her kan alle svare og kommentere, gi hverandre tips og triks og få inspirasjon til klær i enhver situasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Del Skrevet 21. november 2009 Når jeg har fortalt hva JEG har på meg, så tør alle Sokker som går opp til kneet kjøpt på Cubus Kosebukse strl XXL også kjøpt på cubus ( jeg er en strl XS, men de hadde ikke den buksa i mindre strl og jeg SKULLE ha den! Må sies jeg aldri går ut av huset med den da) Eldgammal utvaska metallica t-skjorte med sportsbh under Ja, jeg føler meg ikke helt frisk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Del Skrevet 21. november 2009 Truse og et skjerf (gardinene er trukket for da..), fordi jeg ikke har giddet å kle på meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Del Skrevet 21. november 2009 Kosebukse i stor størrelse (går to stykker av meg inni den!) Turkis tynn genser Blå og turkis tunika Og jeg føler meg helt frisk, veldig comfy-antrekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Distiller Skrevet 21. november 2009 #5 Del Skrevet 21. november 2009 Joggebukse, fleecejakke og raggsokker. Jeg har eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 21. november 2009 #6 Del Skrevet 21. november 2009 Joggebukse, joggesko og en hvit topp- Har vakt idag, og det er ganske stille og rolig så blir bare sittende foran dataskjermen uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. november 2009 #7 Del Skrevet 21. november 2009 En brun jakkegenser (vero moda) med halvkorte ermer, rosa singlet (Vivikes)under, yogabukse (H&M) og ullsokker. Og jeg er helt frisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 21. november 2009 #8 Del Skrevet 21. november 2009 Ullsokker, et par ut-gamle trange jeans fra Vero Moda, og en mørkegrå og svart-stripet genser. Null sminke. Håret i en hestehale. Heller nistrist.. Men jeg skal ikke ut i dag. Skal bare se "The Hills" på MTV og se filmer etterpå, og gir følgelig f.. i hvordan jeg ser ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 21. november 2009 #9 Del Skrevet 21. november 2009 Pysjbukse og en ordentlig stor Mikke Mus t-skjorte. Hvorfor? Fordi det er lørdag, og jeg ikke har planer om å kle på meg før jeg evt skal ut. Liker å daffe i helgene når jeg ikke har noen spesielle planer. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 21. november 2009 #10 Del Skrevet 21. november 2009 Olabukse, blå t-skjorte og en hettegenser så ikke t-skjorten blir våt av det nyvaskede håret mitt. Har akkurat vært på trening, og skal ut døra igjen så snart håret er tørket. Da blir hettegenseren byttet ut med en ullgenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opal Skrevet 21. november 2009 #11 Del Skrevet 21. november 2009 Blå dongeritights, lang svart genser/kjole, langt smykke med sølv og noen blå detaljer på, smalt belte med noe sølv foran, sølv og blå øredobber. Utrolig behagelig men samtidig fint nok til at jeg fint kan se folk når jeg har disse klærne på. Har nesten sluttet å bruke vanlige jeans og joggebukse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 21. november 2009 #12 Del Skrevet 21. november 2009 Ullsokker, et par ut-gamle trange jeans fra Vero Moda, og en mørkegrå og svart-stripet genser. Null sminke. Håret i en hestehale. Heller nistrist.. Men jeg skal ikke ut i dag. Skal bare se "The Hills" på MTV og se filmer etterpå, og gir følgelig f.. i hvordan jeg ser ut. Tja... som gutt synes jeg det høres litt sexy jeg da, kanskje jeg er rar men trange jeans høres bra ut :-) Litt avslappet stil med ullsokker og geneseren mens jeans kan gjøre det mer sexy Trudde dere jenter likte litt påsete klær når dere slappa av hjemme, trange jeans er vel ikke så behagelig. (ut-gammel, hva mener du egentlig med det?) Jeg da, jo en turbukse og sliten genser, vært ute å gått på en liten fjelltopp idag (Allværsjakke, turbukse og gummistøvler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. november 2009 #13 Del Skrevet 21. november 2009 Grå og svart ammetopp (fra destinationmaternity.com) og svart joggebukse (HM). Sitter inne i det dårlige været, men skifter til stømpebukse og skjørt når vi skal besøke svigermor senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 21. november 2009 #14 Del Skrevet 21. november 2009 Hva har du på deg NÅ? (Kan godt si noe om hvorfor, f. eks. "Joggebukse fordi jeg er syk") Her kan alle svare og kommentere, gi hverandre tips og triks og få inspirasjon til klær i enhver situasjon En neongrønn "rave" bukse fordi den er behagelig å traske rundt i når man bare kose seg hjemme. Har på meg en grå singlet med en lilla singlett over fordi det var det som lå øverst i bunken. Ingen BH og ingen sokker, men en enkel sort truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 21. november 2009 #15 Del Skrevet 21. november 2009 Romslig, slitt og comfy olabukse, tøfler i ull og russegenser. Null sminke og håret i to løse musefletter. Det er lørdag, jeg har vært ute halve dagen og skal BARE sitte i sofaen resten av kvelden:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 21. november 2009 #16 Del Skrevet 21. november 2009 Dongeribukse, hvit t-skjorte og selbusokker..... Håret i en "tufs" i nakken, null sminke. Det er lørdag....hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andale Skrevet 21. november 2009 #17 Del Skrevet 21. november 2009 Slapp joggebukse og singlet Har fått en lei vane med å bare gå i joggebukser når jeg er hjemme, det er så digg! Men ikke særlig lekkert. Stakkars sambo.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #18 Del Skrevet 21. november 2009 Stripete pysjamasbukse, romslig t-skjorte og tjukkeragger Nettopp smørt inn kroppen med krem, har hårkur i en turban på hodet og ser på tv alene. Der er min gode grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transegutt 35 Skrevet 22. november 2009 #19 Del Skrevet 22. november 2009 Har på grå/sølvfarget kort kjole. Har nettopp kommet hjem fra fest. En rød kosekjole ligger klar for morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Russian Roulett Skrevet 22. november 2009 #20 Del Skrevet 22. november 2009 Stripete pysjamasbukse, romslig t-skjorte og tjukkeragger Nettopp smørt inn kroppen med krem, har hårkur i en turban på hodet og ser på tv alene. Der er min gode grunn. Høres helt fantastiskt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå