Gå til innhold

Kor langt nord i Norge har du vore?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg har vore til Tromsø, men då var eg 7-8år og huskar nesten ingenting av det. Huskar vi var i dåp der, men ingenting av byen, naturen osv.

Ellers er vel Trondheim det nordligaste eg har vore :rodme:

Har veldig lyst å sjå meir av landet vårt, men det blir liksom heller til at ein reiser til sydligare strøk når ein har anledning...

Kor langt nord i Norge har du vore?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært lenger nord enn Olden (Stryn) :rodme: , men skulle veldig gjerne vært lenger opp. Har et ønske om å dra til Nordkapp, Svalbard eller Lofoten. Litt vel forskjellige steder, men pytt :gjeiper:

Gjest shetalks
Skrevet
Jeg har ikke vært lenger nord enn Olden (Stryn) :rodme: , men skulle veldig gjerne vært lenger opp. Har et ønske om å dra til Nordkapp, Svalbard eller Lofoten. Litt vel forskjellige steder, men pytt :gjeiper:
Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt flaut å innrømme, men jeg har ikke vært lenger nord enn Trondhjem.

Skrevet

Mo i rana. Skal ta roadtrip til toppen neste sommer.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Har vært i Bodø. Tromsø neste!

Skrevet

Biltur fra bergen til nordkapp, å herregud så vakkert det var langs veien, fulgte kysten så godt det lot seg gjøre :)

Skrevet

Har vært i Nord-Trøndelag. Har lyst til å se både Tromsø, Lofoten, Finnmarksvidda, Nordkapp... og selvsagt Svalbard.

Skrevet

Litt flaut å innrømme, men her er det også Trondheim som er det nordligste stedet jeg har besøkt. Og det er et halvt år siden.... :sjenert:

Før det var det Lillehammer... :flau:

Skrevet

Hammerfest er vel det lengste nord jeg har vært. Har en samboer fra Porsanger, så har vært en del i Finnmark. Er selv fra Narvik, så nord er mitt hjemsted.

Nå bor jeg i Oslo, og elsker klimaet her nede, men savner folket i nord.

Skrevet

Har vært to ganger på Nordkapp. Men det gidder jeg ikke en gang til, det er ikke noe å trakte etter. De som driver stedet er veldig dyktige markedsførere, men sannheten er at Nordkapp ikke er det helt store. Men det er sikkert litt annerledes for utlendinger og søringer, da ;)

Skrevet

Har selvfølgelig vært på Nordkapp. Kommer fra Tromsø.

Skrevet

Selvsagt er ikke Nordkapp noe å trakte etter.

Markedsførerne har ikke gjort noen god jobb dersom de skaper et gap mellom hvordan det faktisk er der, og hva markedsførerne har skapt av forventninger i hodene på folk før de kom dit.

Har vært i Hammerfest, Alta og Tromsø: møkkasteder alt sammen.

Kommer aldri til å involvere meg med noen eller noe fra nord: det er triste, mørke og dystre, bondske steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...