Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #21 Del Skrevet 20. november 2009 De får skarpe kniver, som kokkekniv, allroundkniv, snittekniv, antagelig fileteringskniv, og knivskjerper. Har skuffene fulle av tamme greier av dårlig kvalitet, som det ikke er morsomt å lage mat med. De får sikkert noe ved siden av i tillegg, vi søsken pleier å kjøpe gavene til dem felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 20. november 2009 #22 Del Skrevet 20. november 2009 Rødvinsglass fra det lokale glasblåseriet. Pappa har fått 4 eller 6 glass derfra i jobbjulegaver, og jeg tenkte jeg skulle spe på med 2 til. Noe mer får de ikke, for glassene var dyrere enn Hadeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 20. november 2009 #23 Del Skrevet 20. november 2009 Mor og far har nettopp pusset opp soverommet, så mor ønsket seg rett og slett noen fine sengklær som passet til de nye gardinene. Så da fant jeg ut at jeg liksåvel kunne gi henne det hun ønsket seg, og far ønsker seg aldri noe, så jeg gir det til begge to. Det blir en fellesgave med 2 dynetrekk, 4 putevar, et laken og sengeteppe. Så tenkte jeg å gi dem sjokolade fra pusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 20. november 2009 #24 Del Skrevet 20. november 2009 Mamma får mp3spiller med musikk jeg har lagt inn, hun går mye turer. I tillegg får hun vannkoker eller frokosttallerkner. Pappa vet jeg ikke, dilemma vært år. De har alt og jeg snakker med de knapt en gang i året. Svigers feirer ikke jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La guapa i.i Skrevet 21. november 2009 #25 Del Skrevet 21. november 2009 Mamma og hennes mann : en nydelig bestikk-kurv i tre. De er glad i å arrangere haveselskap og får nå en praktisk og pen kurv til bestikk og servietter! Pappa og kjæresten: en kurv med masse hjemmebakt/hjemmelaget og godt i + kryssordblad+++ (pappa er 83 år og har ALT) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. november 2009 #26 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Da har søs og jeg faktisk funnet ut hva mamma og pappa skal få Mamma får fotobok fra sommerens 60-årsfeiring som en ekstragave fra meg, i tillegg til billett til operaen i juni. Pappa får dvd'er, mest sannsynlig de tre filmene basert på Stieg Larsson-bøkene. Han skal også få en eller annen gitar-gadget fra samboeren min. Begge to får dørskilt til den nye leiligheten de flytter inn i neste år. Svigermor skal få to krystallysestaker, løper og lys. Endret 21. november 2009 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leto Skrevet 21. november 2009 #27 Del Skrevet 21. november 2009 De får en felles gave: Har laget en CW-fotobok og bestilt fra Japan foto (på ekte fotopapir). Det var masse arbeid å lage den, men jeg er sikker på at de blir glade for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. november 2009 #28 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) . Endret 29. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Majo_* Skrevet 23. november 2009 #29 Del Skrevet 23. november 2009 ikke lett å kjøpe noe til dem som har alt.... I år har vi kjøpt storbyweekend til Praha til svigers. Reiser i slutten av mai 2010, og vi, jeg og sambo, skal være med. Vi gleder oss, og tror de blir veldig overasket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #30 Del Skrevet 23. november 2009 De får en felles gave: Har laget en CW-fotobok og bestilt fra Japan foto (på ekte fotopapir). Det var masse arbeid å lage den, men jeg er sikker på at de blir glade for den Dette har jeg gjort også, og jeg gleder meg faktisk som en unge til å gi den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 24. november 2009 #31 Del Skrevet 24. november 2009 Til pappa har jeg tenkt å kjøpe Benedicte Ingstads biografi om Helge Ingstad, 'Eventyret'. Til mamma tenker jeg å kjøpe en silkepute jeg så på Verket (Interiør), og en god bodylotion. Så har jeg tenkt å fylle en kurv med god kaffe, julegodter (noe hjemmelaget), litt frukt, nøtter osv., som en felles gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 24. november 2009 #32 Del Skrevet 24. november 2009 Fellesgave til mamma og pappa blir i år boken 50 turer i Norge. Begge er glade i friluftsliv, så håper den faller i smak. Den tror jeg svigerfar også skal få! Jeg aner ikke hva resten skal få... Pappa og stemor kommer som regel med et ønske, men har ikke hørt noe enda. Svigermor ønsket seg smykkeskin. Mamma og stefar aner jeg ikke hva jeg skal finne på til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moe Skrevet 24. november 2009 #33 Del Skrevet 24. november 2009 De skal få et sett med kasseroller og ny stekepanne, noe som trengs sårt! Jeg og søskenene mine skal spleise, så da blir det ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 29. november 2009 #34 Del Skrevet 29. november 2009 Fra meg blir det nok 4 hvitvinsglass og en vinkaraffel fra Rosendahl. I tillegg blir det vel sikkert litt småjtafs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. november 2009 #35 Del Skrevet 29. november 2009 I år blir det hjemmescrappet fotoalbum med bilder av barnebarnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. november 2009 #36 Del Skrevet 29. november 2009 Til pappa blir det enten en bok, cd eller film. Kanskje alle 3 tingene til og med. Se hva jeg finner først. Mamma har bursdag imorgen så må først se hva hun har fått av gaver da. Men hun er som pappa veldig glad i å lese bøker. Så det er alltid veldig populært. Hun er også glad i musikk og film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå