Gå til innhold

Hva skal du gi til din kjære i år?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid kjøpe ting han egentlig trenger sånn til ellers, siden jeg kjenner klærne i skapet hans inn og ut. Han har veldig mange "pen-gensere" (blant annet den han fikk til bursdagen sin til bursdagen sin for han kom inn på masteren han ville :-) men jeg la merke til at det ikke var så mye "chill".

Har til nå kjøpt en deilig hettegenser med "pelsfôr" inni. Den er veldig fin, selv om den ser litt casual ut. Tanken bak det var rett og slett at han skulle få noe varmt og deilig å ha på seg når han sitter og koser seg foran tv'en eller når han sitter på kontoret og leser skriver oppgave :-)

Ble litt inspirert av klokkeradio :sjenert:

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt klokke. Altså armbåndsur.

Men jeg pleier å kjøpe en morgengave, og det skal jeg gjøre i år og. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal putte opp i der enda :klø: Tror at et Pondus abonnement fra f.eks bladkongen.no hadde vært noe. Ja, og noe godis og kanskje en pysjbukse.

Takk for inspirasjonen, jenter ;)

Oppdatering: Nå har jeg kjøpt en julestømpe med litt kjøleskapmagnerter i :fnise: deriblant en fotball. Og et lite skilt med, du er verdens beste påskrevet, en bjørn borg bokser.

Og i dag skal jeg kjøpe han en trådløs mus, for hans er utslitt, og så skal jeg kjøpe den siste Pondusboka. Pluss masse godis jeg vet han liker. Blir en fin julestrømpe det :nigo:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt klokke.

Men jeg pleier å kjøpe en morgengave, og det skal jeg gjøre i år og. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal putte opp i der enda :klø:

Kan jeg spørre hva du har kjøpt i morgengave tidligere? :-) Er det en stor ting eller kun en liten oppmerksomhet?

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du har kjøpt i morgengave tidligere? :-) Er det en stor ting eller kun en liten oppmerksomhet?

I fjor f.eks så kjøpte jeg en julestrømpe og puttet masse godis, bjørn borg boksere og sånn oppi.

Ellers har jeg redigert mitt første innlegg, på det jeg tror jeg kommer til å gi han i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor f.eks så kjøpte jeg en julestrømpe og puttet masse godis, bjørn borg boksere og sånn oppi.

Ellers har jeg redigert mitt første innlegg, på det jeg tror jeg kommer til å gi han i år.

Kanskje det er en tradisjon jeg skal begynne med! Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en tradisjon jeg skal begynne med! Takk for tips :)

Ja, julestrømpe i morgengave er noe som hører julen til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å gi ham en barbermaskin. Han gidder ikke å barbere seg mer en gang i uken ("det er så kjedelig" :glare: ) og jeg hater at han har skjegg..så jeg tenkte at det ble litt morsommere/enklere med en maskin da. Men min far sier at det ikke blir like bra som med høvel? Så da har jeg tenkt på en ny vinterjakke, men han er ikke så interessert i klær.. kanskje ett armbåndsur, men han har egentlig ikke gitt noe uttrykk for at han ønsker seg det, men det er veldig fiklete med bare mobilen da. :dåne:

Endret av Meg_457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får både noe nyttig og noe som ikke er nyttig, men gøy.

-Kjøkkenmaskin (600 kr. Så ikke sånn dyr versjon, ganske enkel egentlig, men alt vi trenger)

-Miksmaster (200kr)

-Smykke(200kr)

-Belgisk konfekt inni et hjerte (som er sjokolade) (200kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genser..... :glare:

Sambo er ekstremt kjedelig i ønskene i år.

Hmm, genseren ble visst utvidet med en cardigan og en langermet skjorte.

Klarer ikke å styre meg når det gjelder julegaver, jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får han et xbox360 spill som han ønsker seg, en film og t-skjorter (er typen som nesten aldri går i gensere, men går i t-skjorter hele året (uansett hvor kaldt det er))

Har også laget til en julestrømpe med noe snop, et spill (som han har ønsket seg LENGE) og sånn jordan tanntråd holder i favorittfargen (egentlig fordi han ikke vil prøve, jeg har hatt en slik i mange år.. han tviholder på vanlig tanntråd og å stappe hele hånden inni munnen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal sette inn 2000 kr ekstra hver på sparekonto til interrail i sommer, så vi skal bare kjøpe noe lite til hverandre i tillegg, men jeg har også en tendens til å ha vanskelig med å begrense meg, i allefall til han, så selv om vi egentlig har vært enig om 500 kr i tillegg har jeg kjøpt:

- "På vegne av venner" (Kristoffer Schau)

- "Hold kjeft og sitt ned" (eller noe sånt, Knut Nærum)

- Skjorte

- Polo deo

Så tilsammen er det vel rundt 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskestang : Dvs, han må nesten velge stanga selv, men jeg betaler. Har vært på mange fine fisketurer sammen og stanga hans brakk. Vanskelig å kjøpe til ham, han kjøper seg mye selv og ønsker seg ingenting. Men heldigvis lett å glede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er både jule og bursdaggave ferdig :)

Bursdag:

- En cardigan

- En skjorte

- Et års abbonement på yndlingsbladet hans

- En lue

- En sånn kald øyemaskesak som skal hjelpe når man har vondt i hodet :) (for det får han ofte når han er stresset)

- I tillegg til en liten morsom bok

Det kom på litt i overkant av tusen kroner...

Jul:

- Kul t-skjorte

- En anne cardigan

- Parfyme

- Fotballbok

- Hjemmelaget marsipan

- Et innrammet bilde av oss

- Yndlingsfilmen hans fra han var liten på god gammeldags vhs

Er veldig fornøyd med årets fangst og håper også at kjæresten blir glad for det også! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langrennsski med utstyr, skiklær osv.. osv

Et X-box 360-spill

Et Wii-spill

Nyeste Pondusboka

Atle Antonsens bestenoteringer

Transformers 2 blue-ray

Jeg har ikke helt vett på å begrense meg når det gjelder gaver til han. Men han har nok ikke så mye i mot det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg pleier å kjøpe en morgengave, og det skal jeg gjøre i år og. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal putte opp i der enda :klø: Tror at et Pondus abonnement fra f.eks bladkongen.no hadde vært noe. Ja, og noe godis og kanskje en pysjbukse.

Oppdatering: Nå har jeg kjøpt en julestømpe med litt kjøleskapmagnerter i :fnise: deriblant en fotball. Og et lite skilt med, du er verdens beste påskrevet, en bjørn borg bokser.

Og i dag skal jeg kjøpe han en trådløs mus, for hans er utslitt, og så skal jeg kjøpe den siste Pondusboka. Pluss masse godis jeg vet han liker. Blir en fin julestrømpe det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Nå har jeg kjøpt en julestrømpe med litt kjøleskapmagneter i :fnise: deriblant en fotball. Og et lite skilt med, du er verdens beste påskrevet, en bjørn borg bokser.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...