Zzyzx Skrevet 8. desember 2009 #101 Del Skrevet 8. desember 2009 De har den vel ikke på lager uansett. Jeg har bestilt fra et annet sted (link i et av mine tidligere innlegg, og ja, det er jeg som er gjesten ), men jeg har ikke fått den derfra ennå. Det er fordi den skal gjennom tolltullet her i Norge, og det tar vanligvis lang tid. Jeg har dessverre aldri hørt om noen som har klart å slippe unna tolla på thinkgeek, og jeg kjenner mange som bruker den siden jevnlig. Jeg ville ikke satset på å få en slik før jul så lenge den bestilles fra utlandet. Jeg tror Amazon.co.uk har en med frre lyder, som er billigere. Tror likevel ikke den kommer under 200. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. desember 2009 #102 Del Skrevet 8. desember 2009 Så blir det Creative Zen MX på forloveden i år Nesten alle butikker har jo sluttet å føre Creative, så det var jammen ikke lett å få taki den hersens spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #103 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg fikk akkurat en kjempeidé - kjæresten min er musiker, og har for tiden verken mp3-spiller eller opptaker. Finnes det en slik dings som er kombinert mp3-spiller og opptaker? Noen som vet? Og som helst ikke er så dyr.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 9. desember 2009 #104 Del Skrevet 9. desember 2009 Langrennski med tilhørende bindinger, sko og staver Min óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 9. desember 2009 #105 Del Skrevet 9. desember 2009 I år får han ingenting. Det får ikke jeg heller. Må spare penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria_lena Skrevet 10. desember 2009 #106 Del Skrevet 10. desember 2009 Min får: - bok "Roma - syv vandringer" som beskriver en tur for hver dag i en uke og siden vi skal til Roma til sommeren så kan han forberede seg - En eksklusiv øl for 200 kr. som det finnes kun få eksemplarer av i norge og ikke produseres mer. den blir bedre jo lengre den står, best after 2020 - joggebukser til å ha på hjemme - abonoment for Historie blad for 1 år. - mobil - den var ikke planlagt å bli med i årets budsjett men jeg synes synd på han siden mobilen hans er gammel og ødlagt. vet ikke om jeg kanskje skal "spare" mobilen til februar når vi gifter oss og gi det som morgengave? :klø: hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria_lena Skrevet 10. desember 2009 #107 Del Skrevet 10. desember 2009 I år får han ingenting. Det får ikke jeg heller. Må spare penger det var leit. Det blir vel sparinger for oss også neste år og da blir det ikke dyre gaver. hva med å gi en "gavekort" på massasje e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fr ø Skrevet 10. desember 2009 #108 Del Skrevet 10. desember 2009 Denne tråden liker jeg. Så etter tips for som mange fler, sliter jeg å med å finne gave! Saken her er at vi har vært sammen i 5 måneder nå, BUT, bare hvert fysisk sammen i 1 måned pga eg flyttet til Nederland. Vi har det godt selv om det er hardt til tider. Han var her sist en uke på besøk og det var himelskt! Men hva i hulleste heiteste sveitiske gir man en kjæreste man har vært så lenge sammen med, men samtidig ikke? Han er fan av dyre ting dessverre, og jeg har alt betalt flybillett til Norge.. Vet han kunne tenkt seg en deilig kosebukse, men er det grovt å kjedelig? Vi er begge 19 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 10. desember 2009 #109 Del Skrevet 10. desember 2009 Min kjære får en flaske med ti år gammel japansk whiskey (Hun elsker Whiskey :D) og penger, så hun kan begynne å spare til sin egen laptop å spille world of warcraft på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 10. desember 2009 #110 Del Skrevet 10. desember 2009 det var leit. Det blir vel sparinger for oss også neste år og da blir det ikke dyre gaver. hva med å gi en "gavekort" på massasje e.l.? Ja,litt kjedelig. Men vi har kjøpt hus,og det er jo en kjempegave til oss selv,så vi øvelever nok Men det er så typisk at jeg ser masse jeg ønsker meg nå når jeg vet vi ikke har råd Men får være litt kreative ja! Med litt massasjer og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 10. desember 2009 #111 Del Skrevet 10. desember 2009 Får jeg noen før jul så skal jeg love å svare deg at det blir meg selv! ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 10. desember 2009 #112 Del Skrevet 10. desember 2009 Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Han ønsker seg ingenting, og det er heller ingenting han trenger.. Vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria_lena Skrevet 10. desember 2009 #113 Del Skrevet 10. desember 2009 Denne tråden liker jeg. Så etter tips for som mange fler, sliter jeg å med å finne gave! Saken her er at vi har vært sammen i 5 måneder nå, BUT, bare hvert fysisk sammen i 1 måned pga eg flyttet til Nederland. Vi har det godt selv om det er hardt til tider. Han var her sist en uke på besøk og det var himelskt! Men hva i hulleste heiteste sveitiske gir man en kjæreste man har vært så lenge sammen med, men samtidig ikke? Han er fan av dyre ting dessverre, og jeg har alt betalt flybillett til Norge.. Vet han kunne tenkt seg en deilig kosebukse, men er det grovt å kjedelig? Vi er begge 19 år tror det er lov å være ærlig og si at du ikke har så god råd akkurat nå (hvis det er penger det går på da) og at dere kanskje blir enige om hvor mye dere skal kjøpe for til hverandre ? det behøver jo ikke alltid være dyrt og mye, ønsker han seg kosebokse så kan du jo gi det, han blir sikkert glad dessuten er det vel en ganske god gave i seg selv at du kommer til norge til jul og han får være sammen med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 11. desember 2009 #114 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Her fikk jeg jammen meg et tips: Klokkeradio!! Den han hadde (han har 3 alarmer på om morgenen: vekkerklokke, mobil og radio som ringer hvert 5 min ) gikk i stykker for et par mnd siden. Så det trenger han jo! Så vurderer jeg laservater. Han elsker verktøy....Vi skulle egentlig ikke gi hverandre gaver i år da vi skal kjøpe nytt digitalkamera samt noe utstyr til PC/Videokamera.. Men vil jo gjerne gi han noe da og også fra barna. Endret 11. desember 2009 av Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. desember 2009 #115 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjære får ps3 av sin mor til jul, så valget falt enkelt på et ps3 spill han har ønsket seg.. men syns liksom det var litt lite og upersonlig, så har bestilt kortholder (hvilket han både trenger og ønsker seg) med et bilde av oss som han liker veldig godt på. inni der skal jeg legge gavekort på senteret Håper det blir ålreit, utrolig kjedelig, men han er den type gutt som bare kjøper seg merkeklær og alt han skal/vil ha er dyrt og fancy, så da ble det sånn :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. desember 2009 #116 Del Skrevet 12. desember 2009 Vi bruker ikke å kjøpe julegaver til hverandre Vi er 24 og 28 år gamle og har vært sammen i 3 år. Ingen av årene har vi kjøpt gave til hverandre på julaften, men vi har pleid å bli enige om en litt større ting som vi skal kjøpe oss sammen på nyttårssalget. I år skal vi kjøpe HD videokamera som vi skal bruke til å filme babyen vår med når han blir født i Mars MEN; Jeg satt og lette litt på nett en dag , og kom over en fin bok som heter "verdens beste pappa" . Med tips til far fra unnfangelse , via graviditet og fødsel og til slutt spedbarnsperioden . Den koster 199 kroner og skal ligge under treet til min samboer i år. Jeg forventer ikke noe gave tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Margrethe_* Skrevet 12. desember 2009 #117 Del Skrevet 12. desember 2009 Iår har jeg kjøpt følgende til ham: Svart Nike joggebukse Svart treningsgenser Grå trenings-hansker Og boken "Med gutta på kur" Håper ikke han blir fornærmet - men han klager alltid over magen sin, men nekter å legge om kostholdet. Han tror at det nytter å trene magen bort. Men han har heldigvis sans for humor så jeg tror nok at han kommer til å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #118 Del Skrevet 13. desember 2009 Han sa at han ønsket seg en parfyme fra D&G så da blir det nok det + et belte fra D&G! Dyrt nok så håper han blir fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 13. desember 2009 #119 Del Skrevet 13. desember 2009 Ei skikkelig jakke, og kanskje en klokkeradio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneloone Skrevet 14. desember 2009 #120 Del Skrevet 14. desember 2009 Som det ble nevnt tidligere er prisnivået høyt her i norge men det er vel pga at vi vil vise at vi bryr oss! ser ut til at det er mange heldige menn i norge som får både sydentur å diverse alt min kjære skal få i år har liksom en personlig grunn, så er ganske fornøyd med det håper bare han blir glad da i år blir det: - vinglass, vi er begge to svært glad i vin, så hvorfor ikke spandere noen ordentlig fine glass! - Pysjbukse, rett og slett fordi eg elsker å se han i pysjbukse å bar overkropp! :rødme: spørsmålet er vel om han vil gå i den hehe - "Hangover" på dvd, han klager støtt å stadig over at han aldri får sett den når jeg forteller hvor morsom den er nå kan han ikke klage mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå