Gå til innhold

Hva skal du gi til din kjære i år?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Han ønsker seg veldig en iPod touch, men jeg må finne ut hvilken han vil ha, noen av dem er i dyreste laget... Ellers lurer jeg på å kjøpe en fjernkontroll som kan programmeres til å brukes på hele "multimediasenteret" i stua... I dag har vi fem fjernkontroller og han ville nok blitt glad for å få en duppedings han kunne pusle med i jula. :ler:

Tenker du på Logitech Harmony One? Den fikk kjæresten på bursdagen, og han ble skikkelig glad :) og så er det jo fint for oss når man sitter igjen med bare en fjernkontroll også, i stedet for 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du på Logitech Harmony One? Den fikk kjæresten på bursdagen, og han ble skikkelig glad :) og så er det jo fint for oss når man sitter igjen med bare en fjernkontroll også, i stedet for 5.

Min har den og den er genial om man ikke har ei high tech stue som kjæresten min har. Der er alt av utstyr gjemt INNE i veggen BAK sofaen og ikke bak tv'n. Han har en IR sender stående under TV som i teorien skal ta i mot signalene fra fjernkontrollen, men som ikke heletiden gjør det:P Så har du en fyr som vurderer å integrere utstyret i veggen på motsatt side av tv'n: IKKE la han gjøre det

*frustrert madam som ikke klarer å skru på tv'n selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å kjøpe undertøy til meg selv og "gi" det til han eller skrive små lapper med gratis massasje/ blowjobs/ etc. som han kan bruke når han vil, er bare teit. Han vet jo at han allerede kan få det bare han spør.

Ja, typen hadde sikkert syntes det var forfærdelig teit .... :P

Jeg vil helst gi han noe han kan åpne foran familien sin siden det er jul, men menn har for vane å syntes det er en ganske kul gave. Og når han sitter med kompisene senere så er det som regel ikke en som sier "Men får du ikke det likevel da ?".

Typen fortalte meg faktisk om en kompis som hadde fått en slik gave, også hintet han heftig om hvor stas det hadde vært.

Det er jo ikke hver dag jeg kjøper nye strømper og frekke utkledninger som han får leke med. Har du en mann som liker sånt er det jo spennende for ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med bursdag 1 januar får gubben laptop, toalettmappe og et sånt overarmbånd til ipod touch. Lurer litt på en klokke og, men må la noe være igjen til svigermor også :) Mine foreldre har skaffet han en leatherman. Fordi jul og bursdag er så nært, er han ikke vant med så mange gaver, de fleste nøyer seg med en julegave. Gleder meg til å skjemme han bort for en gangs skyld :) Synes jul/bursdag til han er ypperlig hvis det er noe han trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Werty_*

Var noen bra tips her. Men er det noen som har noen ideer til de mer koselige gavene som ikke koster så mye? Som evt kan gis i tillegg til noe annet? Er jo litt kjedelig å bare gi en genser. Noe annet enn et bilde kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_..._*

Nå er han ikke akkurat min kjære enda da, men tror det vil endre seg i løpet av nyåret... :)

Hadde tenkt til å gi han massasjeolje, med en litt treffende kommentar på. Vet at han veldig gjerne ønsker seg litt massasje, da han har en ganske fysisk krevende jobb. Han skal få litt mer også, tenkte på et playstation 3 spill, da han akkurat har kjøpt seg det..

Men er ikke så lett, kjenner han liksom ikke så veldig godt ennå...

Men massasjeolje virker det veldig dumt eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_..._*
Nå er han ikke akkurat min kjære enda da, men tror det vil endre seg i løpet av nyåret... :)

Hadde tenkt til å gi han massasjeolje, med en litt treffende kommentar på. Vet at han veldig gjerne ønsker seg litt massasje, da han har en ganske fysisk krevende jobb. Han skal få litt mer også, tenkte på et playstation 3 spill, da han akkurat har kjøpt seg det..

Men er ikke så lett, kjenner han liksom ikke så veldig godt ennå...

Men massasjeolje virker det veldig dumt eller???

Og nå var jeg jo så lur å skulle sende melding til en kamerat og spørre om tips til bra spill i den sjangeren han liker, så sendte jeg den like så godt til han..... :sjenert:

Er ikke greit å miste hodet når man er forelska gitt.... :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast bruker i.i

Min kjære kjører rally, så jeg har kjøpt en HANS krave til han. Er ikke påbudt i de klassene han kjører (enda, men blir nok på sikt). Og siden det gjør at han sitter tryggere om det skulle skje noe, så har jeg tatt meg råd til det. Tror han blir litt overrasket da...

Også har han bursdag nesten samtidig, så har kjøpt en bag til rallyhjelm + den kraven og nye, DYRE kjørehansker...

Er utrolig behagelig at han har en hobby jeg kan gi han gaver til, særlig siden jeg er mye mer snobbete en han og kjøper finere/bedre? ting en han hadde unnet seg selv...

Og kom akkurat på at jeg har bestilt mansjettknapper med intialene hans i sølv, så de får bli fra bikkja eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gi ham et pc-spill han ønsker seg, men da må jeg vente til rett før jul i tilfelle han kjøper det selv...

Ellers har han nettopp hatt en shoppingrunde hvor han endte opp med 7 nye serier, så da var det ute av verden.

Han kommer jo aldri på noe han ønsker seg, så det gjør det jo enda litt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gi ham et pc-spill han ønsker seg, men da må jeg vente til rett før jul i tilfelle han kjøper det selv...

Når du kjøper spillet, så kan du bare få med byttelapp i tilfelle han har kjøpt det selv :) Han finner nok helt sikkert et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye dyre gaver her, men nå fikk jeg i hvertfall en ide til bursdagen hans utpå nyåret. Han har rund dag så da tror jeg pinadø han skal få seg en sykkel!

Men angående julegave er jeg helt lost. Pondusboken er en selvfølge, men jeg kommer ikke på noe annet. Vi er veldig lite materielt fokuserte. Klokke, ipod, data/pcting og slikt er ikke noe noen av oss har som ønske. Han er som meg og kunne finne på å ønske seg noe nyttig til huset, men det blir litt nitrist føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mye dyre gaver her, men nå fikk jeg i hvertfall en ide til bursdagen hans utpå nyåret. Han har rund dag så da tror jeg pinadø han skal få seg en sykkel!

Men angående julegave er jeg helt lost. Pondusboken er en selvfølge, men jeg kommer ikke på noe annet. Vi er veldig lite materielt fokuserte. Klokke, ipod, data/pcting og slikt er ikke noe noen av oss har som ønske. Han er som meg og kunne finne på å ønske seg noe nyttig til huset, men det blir litt nitrist føler jeg...

Siden dere ikke vile ha teknoting, og dere virker huslige. Kan han ikke få seg noen råflotte ølkrus/glass da? :) Med inngravering kanskje? Det hadde jo kanskje vært litt stas :) Eller et smykke/armlenke med inngravering? Om han har en hobby er jo det en idé også. Du finner nok et eller annet fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere ikke vile ha teknoting, og dere virker huslige. Kan han ikke få seg noen råflotte ølkrus/glass da? :) Med inngravering kanskje? Det hadde jo kanskje vært litt stas :) Eller et smykke/armlenke med inngravering? Om han har en hobby er jo det en idé også. Du finner nok et eller annet fint! :)

takk for innspill.

Vi har sinnsykt mye store glass (ølglass etc) fra ikea så mer glass kommer ikke på tale. Det eneste måtte være vinglass, men det blir jo til MEG (som drikker vin). Tror det er en sjans for at han kommer til å ende opp med å kjøpe hvitvinsglass fra åhlens som jeg ønsker meg + en vannkaraffel i samme merke til meg til jul.

Har egentlig lyst å kjøpe sykkel til han til jul, men det blir så dyrt at det passer best til bursdagen hans.

Dessuten: "gutter skal ikke gå med smykker" :filer: jeg får han ikke til å gå med skjerf eller hansker engang! Det er for femi for han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest kl. 23.02

Har gjort litt research nå... han er ingen stor lese-bok-mann, men jeg tror jeg har funnet to bøker som kan falle i smak og som han kanskje kan finne på å lese.

Kongen i krig av Einar Østegaard. Gutten har lest to bøker i sitt liv, Snåsamannen og en bok om motstandsrørsla i norgen under 2. verdenskrig som jeg ikke husker tittelen på. Han sier jo at han kunne tenke seg å lese noe om han fant en interessant bok som ikke er fiksjon eller for tørr. Vet han er interessert i TV-dokumentarer om slike emner, så kanskje dette er boken for han. Den virker interessant for meg også, faktisk.

Krig! av Knut Nærum skal være lettlest og kanskje tror jeg denne faller enda mer i smak enn førstnevnte, nettopp fordi den er satirisk og lettlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bursdagen hans i fjor kjøpte jeg nydelige mansjettknapper og slipsnål (DET ER KULT JO!!! :danse:) i stål som jeg fikk gravert initialene hans på :) også kjøpte jeg et slips. Han hadde nettopp arvet dressen til min bestefar, så da måtte han jo få skikkelig tilbehør. Brukte rundt 2000 kr.

I fjor til jul fikk han en fin lommelerke med skinn rundt og en plate på midten som jeg også graverte initialene hans på. Matcher mansjettknappene og slipsnålen :) Kjempestilig! Betalte rundt 550 kr ink gravering tror jeg?

Til bursdagen i år fikk han en kaffetrakter til 300 kr som han hadde ønsket seg ;) vi hadde veldig dårlig råd og han skulle egentlig ikke få noe, jeg arrangerte kakeselskap med vennene hans og øldrikking på fotballpub etterpå på min regning.

I år til jul har jeg tenkt på hjemmekinoanlegg fra elkjøp. Koster ca 1700 kr. Var ikke så ille synes jeg. Får jeg råd så kjøper jeg det nye Call og duty til han også, så kan han spille med god lyd ;)

ble litt usikker da, så mange gode gavetips her! :jepp:

Vet jeg sporet av litt med alle gavene jeg fortalte om, men kanskje noen fikk et par idèer :)

selv har jeg ønsket meg diamantring... :sjenert: vi har vært og prøvd og jeg har ivrig banket inn i hodet hans at jeg bruker str 65 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det kombinert julegave og morgengave! I og med at vi også har investert i en DYR tur i forbindelse med bryllupet vårt (og at vi faktisk er på den turen når han skal få gaven), blir det en litt rimeligere variant. Satser på en fin fotobok med masse koselige bilder av oss og meg og turene vi har vært på! Og selvfølgelig bilder av dyrene våre! :rødme: Det er ikke veldig dyrt, men jeg legger masse kjærlighet i det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...