Gå til innhold

Hva skal du gi til din kjære i år?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal fornye abonomanget på Pondus som han fikk forrige jul, også skal jeg skrive i kortet at vi skal på vinterjakkeshopping sammen. :) For vinterjakke trenger han sårt. Også kanskje jeg kjøper en fin t-skjorte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg ennå. Mulig han får en bok/cd og kanskje en genser eller noe andre klær. Vi har bestemt oss for ikke å kjøpe dyre gaver til hverandre til jul i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en veldig fin og praktisk sekk til småturer/jogging/jobb sånn at jeg får ha min ifred og så får han to kombinerte kniv/gaffel/skje som jeg fant på designforum til 20 kr stk.

Sekken kosta 900 kr og var myyyyye dyrere enn jeg hadde planlagt, men det får ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slipsnål, vel?! Det er vel ingen under 55 som bruker det?

Hehe, det hører da med, til en dress :) Altså, man får da tak i litt fine. Så om han ikke bruker den til hverdags, så er det jo fint å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke slipsnål, vel?! Det er vel ingen under 55 som bruker det?

Hvorfor skulle de ikke det ? Syntes det ser flott ut for ikke å snakke om at de er praktisk..

Men så har jeg syntes slips moten for tiden har jobbet veldig mot sin hennsikt. Hvem velger et slips i samme farge som skjorten sin? Da ser det jo bare ut som du har en rar klumpete skjorte på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir Band of brothers samleboksen på blu-ray :) Han liker den serien veldig godt, og har snakket lenge om at han vil ha den. Mulig at jeg kjøper en genser eller t-skjorte også.. Legger heller mer penger i bursdagsgaver enn julegaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir Band of brothers samleboksen på blu-ray :) Han liker den serien veldig godt, og har snakket lenge om at han vil ha den. Mulig at jeg kjøper en genser eller t-skjorte også.. Legger heller mer penger i bursdagsgaver enn julegaver :)

Jeg kjøpte den boksen på blue-ray til sambo til bursdagsgave :) Den slo veldig an! Syntes også at selve boksen var stilig, hehe. Sånn typisk guttete, i alliminium eller noe sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fleire alternativ i år:

Motorsag

MBT-sandaler

Gensere

MC-klær

Barbermaskin

Så får økonomien avgjøre ka eg ender opp med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den boksen på blue-ray til sambo til bursdagsgave :) Den slo veldig an! Syntes også at selve boksen var stilig, hehe. Sånn typisk guttete, i alliminium eller noe sånt :fnise:

Hihi, kjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke enda.. Vi har ikke vært sammen så lenge enda.. Jeg burde høre hva han ønsker seg men kanskje spleise på noe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe. :( Han har jo nesten alt han trenger og ikke trenger..

Dette sliter jeg med også! Men jeg har endelig funnet noe. Et nytt PS3 spill som nettopp har kommet ut (med mulighet for å bytte), samt gavekort på Dressmann. Menn trenger alltid noe derfra føler jeg, om det er skjorter eller undertøy. Kjedelig gave, men det funker.

Dette med å kjøpe undertøy til meg selv og "gi" det til han eller skrive små lapper med gratis massasje/ blowjobs/ etc. som han kan bruke når han vil, er bare teit. Han vet jo at han allerede kan få det bare han spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med å kjøpe undertøy til meg selv og "gi" det til han eller skrive små lapper med gratis massasje/ blowjobs/ etc. som han kan bruke når han vil, er bare teit. Han vet jo at han allerede kan få det bare han spør.

Enig - kjempeteit! Min kjæreste skal ikke ha bonger på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har bestilt en Metallica T skjorte til han, som er litt vanskelig å få tak i, som han sa han ønsket seg for ett år siden.

Men nå har han jo dumpa meg, så da får jeg gi den til noen andre -.-

Typisk å gjøre det uka etter at jeg bestilte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå... jeg er frustrert! Aner virkelig ikke hva jeg skal gi i gave:( Han har alt, og er av den tyen som foretrekker dyre "merke" ting, noe jeg ikke har råd til å kjøpe, da jeg er student og han jobber..lyst til å kjøpe reise til oss to..men har ikke råd..kanskje kjøpe flybilletter? så jo norwegian hadde noen billige noen..hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker seg veldig en iPod touch, men jeg må finne ut hvilken han vil ha, noen av dem er i dyreste laget... Ellers lurer jeg på å kjøpe en fjernkontroll som kan programmeres til å brukes på hele "multimediasenteret" i stua... I dag har vi fem fjernkontroller og han ville nok blitt glad for å få en duppedings han kunne pusle med i jula. :ler:

Dette er dyre gaver, ja, men han er selv generøs og bruker gjerne 2000,- kr. på meg til jul eller bursdag, så jeg kan ikke bare bruke 500,- når jeg har råd til å bruke mer... Vi jobber begge fulltid, har ingen barn og ordnet økonomi, så vi har råd til litt dyrere gaver. Og han er verdt det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...