Mathias Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 ...Men bare for at Lasse skal slippe å bli så synlig på forsidene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 21. august 2003 Så plutselig det ironiske i nick og avatar.. vel, det passer jo også til meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 jaameen... :o Lassebasse daaa.. Må jo tenke som om to ganger når du har har skrevet et innlegg nå da?? Var det han som var Lasse tro?? Stilig nick. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Enig, kult nick ja, men må jo også tenke 2 ganger nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 foreløpig er jo det bare å se på signaturen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 Bare ikke skift avatar også da... for da blir vi helt forvirret... Syntes forøvrig Lasse passet veldig bra til avataren din... den var liksom Lasse den.... - men jeg venner meg vel til Juggernaut også.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 22. august 2003 Takk og takk!... Men som dere ser, så står signaturen fast... Dessuten skal jeg ikke forandre "profil" her inne, er forstatt den samme! Grunnen til at jeg gjør dette, er for at jeg skal bli litt mer usynlig for folk som svisjer innom... Juggernaut sier også en del om meg tror jeg, jeg har vist det siste året at jeg er en seig liten jævel, samtidig som avataren viser en annen side... Sammen er de mye av Lasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. august 2003 #9 Del Skrevet 22. august 2003 *rødme* Det virker som om alle i hele verden plutselig VET hva JUGGERNAUT er for'no...Hv betyr Juggernaut? *rødmeigjen*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 22. august 2003 #10 Del Skrevet 22. august 2003 Velkommen som Juggernaut....hva nå det enn er!!!?! For meg vil du allikevel alltid være Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 22. august 2003 Maiken: Pronunciation: 'j&-g&r-"not, -"nät Function: noun Etymology: Hindi JagannAth, literally, lord of the world, title of Vishnu Date: 1841 1 chiefly British : a large heavy truck 2 : a massive inexorable force, campaign, movement, or object that crushes whatever is in its path <an advertising juggernaut> <a political juggernaut> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. august 2003 #12 Del Skrevet 22. august 2003 Der kan man se! Først NÅ har jeg fått m meg dette, Lasse! El skal jeg ikke kalle deg d lenger......inni innlegg, din lille Juggernaut? Hva i huleste ER er en Juggernaut? En reisende i juggel og strass el no sånt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 22. august 2003 Er Lasse for deg da vennen!... Hva jeg er ??.. Et naut vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. august 2003 #14 Del Skrevet 22. august 2003 :kysse: Lasso-nauten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 22. august 2003 aqua-naut, Lasso-naut, Chimpo-naut... Jeg er og blir et naut ja... 8) Alive: passer meg godt at du tenker Lasse når du ser Juggern for meg!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 Jaggu sa du naut Jammen Lasse-gutten da, du er jo bare Lasse du. Kan ikke bli noe naut i det hele tatt. Lasse, Lasse, Lasse, Lasse... Kan jeg få lov til å fortsette å kalle deg Lasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. august 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 24. august 2003 Klart jeg er Lasse :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå