Tilde Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Hei hei! :D Ser dere jeg er ny og fin?! Jeg har lekt meg litt med å lage dollzavatarer som ligner megselv, så her har dere nye Tilde... :D Har laget 5 sneisne antrekk så ikke bli overrasket om jeg skifter antrekk sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Så fin du ble, kjekt med en liten garderobe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Savner kaninen, jeg, da ... Men ok, du var ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Du var kjempefin nå Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Hvor har du laga den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Hvor har du laga den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. august 2003 Takk takk! :D Skifter litt likså godt med en gang jeg! Kjekt med litt antrekk ja. Jeg laget de på en dollmaker jeg fant på nettet, det er utrolig mange ulike. Bare søk! Også fikset jeg på dem i paint og i gifworks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 Ny og fin! (selv om jeg også savner haren, men det går fort over)! Jeg gikk egentlig inn her for å lekse opp, trodde det var snakk om en Gjest som hadde registrert seg med nicket ditt (tenkte kanskje du skrev med h el. noe..) også var det bare du som ville vise fram høst garderoben Hm, kanskje jeg skal fornye meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. august 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 21. august 2003 He he... Fint du passer på Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #11 Del Skrevet 21. august 2003 Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. august 2003 #12 Del Skrevet 21. august 2003 Nå ble du tøff, Tilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå