Gå til innhold

Er sambo men

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

vet ikke helt hva jeg skal gjøre ,er glad i denne fyren,men ikke forelsket,noe jeg ikke har vært på lenge,men vi har ett lite barn isammen,og føler det skal noe til å bryte ut og.denne mannen ersnill og grei og skulle virkelig ønske jeg var blitt forelska i han igjen,men det har jeg desverre ikke noe styring over.jeg liker ikke å kysse ham,og andre ting ....noen gode råd???har ikke vært utro elle noenting slikt,men føler mer han er en kamerat enn en :cry: kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Huff... ikke lett det der. Føler med deg. Men husk at det å få barn faktisk er en ganske stor påkjenning for et forhold. En ting som har slått meg er at i mine omgivelser, og andre som jeg har hørt om...er det gjerne når barnet er blitt 2-3 år det virkelig skjærer seg.

Og jeg tror ikke det er tilfeldig. Da har ofte forholdet nådd et "bunn-nivå". man er slitne etter våkenetter og småbarnstell, og har fått lite tid til hverandre.

Kanskje går det seg til igjen. Gi det litt tid. Og hvis ikke...ja da må du bryte ut. Forferdelig trist..men slike ting skjer. Følelser kan gå over, og det er vanskelig å gjøre noe med det.

Lykke til.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...