Liza Skrevet 24. august 2003 #41 Del Skrevet 24. august 2003 Yndlingskrydderet mitt er: Kyllingkrydderet til Hindu! (Det hos joker,kiwi å spar. Det har grønn topp) Jeg bare elsker det krydderet!!,,,bruker det til alt! Spesielt wok! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 27. august 2003 #42 Del Skrevet 27. august 2003 Krydderet som heter "Hot Beauty" er utrolig godt og passer til ALT! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 27. august 2003 #43 Del Skrevet 27. august 2003 Må vel bli karri, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. august 2003 #44 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis jeg må velge ett krydder, blir det pepper! Det brukes jo i det meste, og er ikke lett å klare seg uten! Ellers setter jeg pris på krydder generelt, f.eks. har jeg dilla på tandoori krydder til kylling, chili til tacopai, sitronpepper til fisk, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. august 2003 #45 Del Skrevet 27. august 2003 Timian!!!! Elsker timian, kan ha det på nesten alt.. Når jeg spiser biff har jeg en svær busk på toppen.. Men det er jo strengt tatt en krydderurt, så hvis den ikke er godkjent må jeg gå for hvitløkspulver-/salt. Nystekte Hattings-rundstrykker (mini-flutes) med brelett og hvitløskpulver..nam-nam! Men er på slanker'n nå så ....jeg burde ikke plage meg selv med dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 27. august 2003 #46 Del Skrevet 27. august 2003 Grovkvernet havsalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 30. august 2003 #47 Del Skrevet 30. august 2003 Som de fleste andre her Nykvernet PEPPER. Men bruker også mye timian her i gården da...men noen sa at det ikke var krydder men urter så da blir det nykvernet pepper på meg også. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 31. august 2003 #48 Del Skrevet 31. august 2003 Helt klart KYLLINGKRYDDER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå