Gjest Lea Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har vært på Rimi. Ny ladning med tre-ting til en tier pr stk. Og jeg klarer ikke å la være. Det blir fine gaver av sånt, selv om det meste blir liggende i boden. Sjekker alltid om tingene henger sammen. (Noen ganger løsner hengsler og knotter). I dag fant jeg noen skrin som er formet som bøker. Kjøpte to slike og lurer nå fælt på hva de kan brukes til. Jeg har et lignende skrin som vi har pass og forsikringskort i, men det må da finnes andre bruksområder? Hvis du hadde et treskrin, formet som en bok. Hva ville du brukt det til? Jeg skal dekorere dem (male og/eller bruke decoupage) og bruksområdet avgjør dekoren. Hjelp meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Penger? :o Har du sett "Talismanen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Penger ja.. ikke dumt. Kanskje jeg kan dekorere med pengemotiv da? Noen som har en tusenlapp jeg kan kopiere . Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Alt mulig "ræl" som ellers bare blir liggende å slenge: Smykker, regninger, penner, kort, skruer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg tror at skrinene er litt for små til penner og regninger (særlig regninger med store beløp :blunke: ). Tror at det er plass til pass.. men ikke noe som er mye større. Tenkte å male ryggen på boka i en brun eller rød farge og "sidene" beige eller "papirfarget". Men jeg må jo dekorere selve permen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Syskrin (ikke for de garvede syerskene da) for sånne som meg, med et utvalg synåler, tråder, noen knappenåler og div. Eller til å "slenge nøkler i" for de som ikke henger nøklene på en knagg, Eller.. du, hvor lite er egentlig dette bokskrinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg bruker vinetikketter til decopage. Topp papirkvalitet og minner sammen... (Tror det er en del stuepiker rundt om i verden som har lurt når de har funnet tomme vin- og brennevinsflasker nedsenket i såpevann i badekaret/vasken ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Er selv klassestyrer for en 3. klasse og kjøpte et slikt skrin som du beskriver til å ha på kateteret med navnlapper oppi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #9 Del Skrevet 25. august 2003 Pusher denne litt oppover jeg............. har nemlig kjøpt 2 slike "skrin" sjøl.......... Kom med forslag da ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. august 2003 #10 Del Skrevet 25. august 2003 Hadde plutselig glemt å logge meg inn jeg da...... Så det var altså meg som var gjesten ovenfor....... joda, jeg kjøpte 2 slike "skrin" etter å ha lest denne tråden. Så kom med forslag da jenter (og gutter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. august 2003 #11 Del Skrevet 26. august 2003 Er de så store at man kan oppbevare bilder i dem? Postkort? Eller kanskje man kan ta vare på en liten haug med disketter i en slik, til minne om den gang da disketter var det store... Hva med å samle Post-IT blokker og andre små papirlapper i esken? Slike ting er det alltid umulig å finne her i huset, kunne vært kjekt å vite hvor det er når man skal skrive handleliste... Kanskje den kan brukes til embalasje til noe man skal gi bort i jule- eller bursdagsgave? *vil også på RIMI* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 26. august 2003 #12 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg skal dekorere dem (male og/eller bruke decoupage) og bruksområdet avgjør dekoren. Ble litt nysjerrig på hvordan dette gjøres og hva resultatet blir. Har du noen gode linker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 Har desverre ingen linker og er ganske spent på resultatet selv . Men jeg maler med hobbylakk e.l. og bruker decoupage-lim for å sette på motiver (fra servietter, blader eller noe sånt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. august 2003 #14 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg trenger en liten boks til å ha frimerker i. *ser håpefult på Lea* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. august 2003 #15 Del Skrevet 26. august 2003 God idè :D Men hvem bruker frimerker nå til dags da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr darcy Skrevet 26. august 2003 #16 Del Skrevet 26. august 2003 Du kan låse typen din inn i det når han har vært slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. august 2003 #17 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg TROR at skrinet er for lite, men jeg skal jammen prøve. I verste fall får jeg kanskje stengt storetåa hans inne i skrinet (selv om det ikke har noen lås). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. august 2003 #18 Del Skrevet 27. august 2003 Husker fra et gammelt nummer av Gjør-det-selv at det var et tips å bruke slike skrin, gjemme smykker i dem, og sette dem i bokhylla for at tyver ikke skulle finne dem. Eller man kunne hule ut en vanlig bok og lime sidene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 27. august 2003 #19 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du setter nedi små skillevegger kan det kanskje bli smykkeskrin til små frøkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå