Charn666 Skrevet 19. november 2009 #1 Del Skrevet 19. november 2009 Nå nermer det seg jul. Og jeg føler ett lite kick for å begynne å se julefilmer igjen :gjeiper: Har dere noen gode forslag å komma med? Står helt stillt hos meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 19. november 2009 #2 Del Skrevet 19. november 2009 Er du på litt feil sted eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 19. november 2009 #3 Del Skrevet 19. november 2009 Tråden blir nok flyttet Men ja.. hmm.. Tre nøtter til askepott er jo klassisk. Også har du reisen til julestjærnen, Og Home alone, Ooog Gremlins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. november 2009 #4 Del Skrevet 19. november 2009 Love Actually. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 19. november 2009 #5 Del Skrevet 19. november 2009 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. november 2009 #6 Del Skrevet 19. november 2009 Love Actually. Jeg liker også The Holiday, The family stone og Polarekspressen. Hver desember ser jeg også Mirakel, den har litt jul i seg, men den er vel ingen julefilm kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julegjest Skrevet 20. november 2009 #7 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har masse favorittfilmer som jeg må se i desember The grinch - Jim Carrey er fantastisk i denne Julenissen 1,2,3 - Om en vanlig fyr som ved et uhell blir julenissen. Flotte, morsomme og koselige filmer De heter noe i den duren.. Love actually - anbefales ikke hvis du er nysingel The holiday - samme Elf - morsom film, ganske ny Polarekspressen - søt og moralsk veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå