Gå til innhold

BESTE julegave jeg kan gi til dama mi?

Pettermann

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare beklage at jeg er så frekk å innvanderer deres kvinnenettside, men jeg er litt desperat ;)

Jeg har ikke så vansklig for å finne julegave til henne, jeg har tonnevis av ideer, men denne skal virkelig være ekstremt spessiell.

Vi er begge 16 år da, og ho sliter litt fysiskt og psykiskt, ho har skilte foreldre, er mye hos lege og slikt pga skada ledd, knær, og er ganske så undervektig.

Det går veldig mye falske rykter rundt om om henne som ikke er sanne, samt ho har vært igjennom mobbing på ungdomsskolen.

Vi begynte jo akkurat på videregående, så ho er ikke mobbet lenger men det går rykter enda og ho får hatebrev og slikt som ho sier ho ignorerer, men jeg tror ho tar det litt til seg, noe som er trist.

Så poenget er jo at jeg vil virkelig vise at jeg støtter henne,ved å gi ho den absolutt perfekte julegave. egentlig ingen prislapp, men som sagt så kan jeg ikke spandere f.eks. sydentur på oss, vi er jo begge bare 16 ;)

Ho betyr jo sinnsykt mye for meg også, siden ho forstår meg så godt at ho er nesten som bestevenn også, og derfor skal jeg virkelig gi ho noe ho fortjener noe veldig!

Jeg spør dere som har mest peiling, så jeg vet at det blir absolutt perfekt for ho.

Litt info om ho:

Ho er littegrann gutte-jente, ho kler seg akkurat som en JENTE og slikt da, men ho er ikke så skikkelig overdreven på sminka for å si det sånn,selv om ho bryr seg om utseende og slikt da ;)

litt vansklig å forklare ;)

Ho snuser mye (ca en boks annenhver dag), og hører mye på eminem og den typen musikk.

bare kom med noen forslag så blir jeg veldig glad :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig er det ikke oss du burde spørre i det hele tatt. Hørtes veldig fint ut, og blir glad på hennes vegne over at hun har noen som virkelig bryr seg og støtter henne, men om du vil gi den best mulige gaven, blir du rett og slett nødt til å finne noe personlig. Finn noe som passer godt med interessene hennes, noe som gjelder dere som par eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa, massasje eller ansiktspleie, kunne det være noe? Et smykke som passer til henne? Er det en artist hun liker veldig godt som skal ha konsert i nærheten, kan du jo invitere henne på konsert sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gavene som har betydd mest for meg, er når mannen har kjøpt noe jeg har sett på eller nevnt er fint i butikken. At han husker noe jeg har nevnt i forbifarten, minner meg på at han tenker på meg :rødme:

Kanskje du kan ta henne med på en liten shoppingtur, og se om det er noe hun ser på eller nevner er fint? Så kan du kjøpe det senere når hun ikke er med..

jeg synes iallefall det er tanken som teller bak gaver,så når noen faktisk har fulgt med og husker noe du syneser fint, betyr det mye for meg iallefall. Er liksom ikke en gave hvor en bare har gått rundt å kjøpt noe bare for å kjøpe noe:-)

ER flott hvor du bryr deg om henne, og jeg er sikker på hun føler og er veldig glad for støtten din!

Endret av øyenstikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlige gaver er det beste! En selvlaget fotokalender med bilder av henne/dere, tekster og morsome historier, sanglyrikk...morsomt og romantisk :) Den gaven vil vare et helt år!

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på massasje eller aromaterapi, et veldig fint smykke, lag en fotobok med bilder av dere, serieboks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er lite søt da, jeg blir helt rørt her. :klemmer:

Den fineste gaven jeg fikk av den første kjæresten min var en CD med yndlingssangene mine... Han hadde laget cover også, med bilde av oss... Kan det være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et gavekort på en skikkelig deilig massasje? Siden du skrev at hun sliter både psykisk/fysisk, tenker jeg at en slik fantastisk avslapning/velvære ville vært midt i blinken. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...