Gå til innhold

Styling produkt som flater ut håret?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wella

Smooth&Curl liquid.

Ha i fuktig hår, bruk en kam og en rettetang. :ler:

Eller noe sånt.

Jeg bruker ivertfall produktet til å få håret til å ligge flatt nedover og temme "antenner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er en god del fall i det. Så det ser ikke så bra ut om jeg lar det tørke uten føner får å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er en god del fall i det. Så det ser ikke så bra ut om jeg lar det tørke uten føner får å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som mitt hår.

Jeg bruker Liss control fra Loreal eller Relaxing Fluid fra defining system ellerno. Liss Control får du kjøpt i Nikita-salonger og den andre kjøpte jeg i en Alex frisørsalong.

MEN, det beste er jo rettetang. Men kjøp en GOD en og ha noe i håret før du begynner. Jeg har i noe som heter BioSilk - Silk Therapy som jeg også kjøpte på Alex, men det finnes jo mange produkter. Hør med en frisør.

Ikke alle frisørsalonger selger rettetang. Nikita har f.eks ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp ALDRI rettetang andre steder enn frisøren.. Det er alltids noen som har..

De man får kjøpt på feks. Elkjøp er IKKE gode for håret... Å ikke bruk den for mye, for da sliter den.

Ellers kan jeg anbefale en fra KMS som heter Flat out.

Alle levrandører har hvert sitt produkt som er laget til for spesielle behov. Sebastian er en sikker vinner.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den totale oversikten over hva de selger på Elkjøp, men de rettetangene jeg har sett som selges på frisørsalonger er keramiske og veldig "glatte". De har også en såpass høy temperatur at du trenger mindre "arbeid" med håret for å få det slett.

De jeg har sett blitt solgt på Elkjøp (og lignende) har oftest for lav temperatur og med et ellerannet metall i platenesom er mindre glatt og sliter mer på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

jeg var dum og kjøpte en "alt i ett"- sak på Elkjøp.

(rettetang, krepp *fnis*, korketrekkere, krølltang, krøllbørste). Den var billig og er elendig!! (eneste korketrekkerne blir bra, men hvem vil ha det ?

Tengene er super smale svir håret fordi de ikke blir varme nok (?) så de må holdes på lenge (så tar det kjempelang tid) og det går ikke ann å "dra tangen gjennom håret" slik frisørene sier du skal, da ryker håret... Resultatet synes såvidt. (prøvde krepptangen også - ikke på meg selv - det holdt ikke over natten engang..) Kunne fortsatt i det uendelige, men det blir så kjedelig *gjesp*

Hva koster ordentlige rettetenger hos frisør da? Superdyre, sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 700 kr for min som jeg kjøpte hos Alex frisør på Majorstua. De hadde en til 2000 kr, som de selvfølgelig anbefalte og den var sikkert best også, men det ble liiiitt for drøyt for meg. Den jeg kjøpte har keramisk belegg sa de, så den er mye bedre for håret enn noe billigdritt på Elkjøp o.l. Funker fint den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...