Gå til innhold

Tuji, kjære snille søte...

lillesol20

Anbefalte innlegg

Leste i en tråd om tatoveringer at du tenkte deg nøye om før du tatoverte- gikk gjennom alle situasjoner der du evt. kunne angre.

Nå er det sånn at jeg har et ønske om å tatovere meg om et års tid. Ingen stor, skrikende tatovering, men en liten, ensfarget, elegant en.

Motiv ikke bestemt.

Hvilke situasjoner kan man komme til å angre?

Siden du allerede har tenkt på det, så tenkte jeg at jeg kanskje kunne slippe å finne dem ut selv. 8)

Værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt og søskens bryllup, andre selskaper hvor man skal være ekstra fin, sommeren, når jeg får fiskepuddingarmer...slektstevne ("hva haaar du gjort!?") osv.

Jeg har et kors, bla. fordi jeg er kristen. Tenk om jeg plutselig ikke vil være kristen lenger, da er jeg stuck med et kors på armen! Det tenkte jeg nøye gjennom...og bestemte meg for å ta sjansen.

Hva om jeg plutselig synes tatoveringer er superharry? (mange er jo det, men ikke min :ler: )

Det hender at jeg må ta hensyn til tatoveringen når jeg handler klær, men det plager meg ikke. Det er jo i bunn og grunn det samme som at jeg ikke kan gå i beige fordi jeg er for lys i huden, eller at hårsveisen min ikke passer til alt. Tatoveringen er bare ørlite grann mer permanent.

Alle sier: "Tenk når du blir åtti år!"

Hvorfor skal jeg tenke på det? Da er jeg jo rynkete og fin uansett, så da passer det med et fint og rynkete kors også!

Jeg har ikke angret enda, men det er bare fire år siden jeg tok den. Det kan jo hende at jeg ikke har forutsett absolutt alle situasjoner :wink:

Sånn jeg føler det nå, er tatoveringen en del av meg på lik linje med andre karaktertrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha.

Det var vel omtrent de situasjonene der jeg kom på også.

Og så den klassiske tabben- tatovere inn kjærestens navn. :roll: Skal ivertfall ikke begå den. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...