Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 De virker nesten besatt av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 He-he. Merkelig problemstilling. Jeg har hatt flere homsevenner opp gjennom årene. Hvorfor? Fordi de var trivelige, lette å være sammen med og artige å skravle med. Det var jo også en fordel at de var homofile for da ble det ikke noe "tull". Jeg har sett mange nok ganger at med vennskap på tvers av kjønn så blir det lett andre følelser enn bare rent vennskapelige. Har man en homsevenn, så vet man at han er bare det, en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 Man kan si hva man vil, og oppføre seg hvordan man vil, uten at de legger noe mer i det. Hetero menn tror automatisk at man flørter med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Men hvorfor er det motsatte så uvanlig? Altså, at hetereofile menn har mange lesbiske venninner? Heterojenter med homsevenner er jo blitt en klisje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 #5 Del Skrevet 18. november 2009 Fordi kvinner ser på homser som venninner, mens menn ser på lesber som skumle konkurrenter Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 18. november 2009 #6 Del Skrevet 18. november 2009 Fordi kvinner ser på homser som venninner, mens menn ser på lesber som skumle konkurrenter Eller...? Og fordi sikkert mange gutter begynner med en del fantasier og vil ha mer av vennskapet der og :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #7 Del Skrevet 18. november 2009 Men hvorfor er det motsatte så uvanlig? Altså, at hetereofile menn har mange lesbiske venninner? Heterojenter med homsevenner er jo blitt en klisje... Kvinner liker battyboysen fordi de vet de har dem som venner og ikke noe mer. Menn vil ikke ha lesbevenner fordi det utelater muligheten for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 18. november 2009 #8 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner liker battyboysen fordi de vet de har dem som venner og ikke noe mer. Menn vil ikke ha lesbevenner fordi det utelater muligheten for sex. Pluss at de aller fleste lesbene ser ut som tømmerhoggere med egen traktor. I hvertfall lite feminine. Jmf. f.eks. Ellen Generes. Kortklipte mm. Unntaket er Gro Hamerseng. Skulle ønske jeg var kvinne og kosevenninna hennes..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner liker homser så godt fordi vi fantaserer om å få oppleve homsesex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #10 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner liker homser så godt fordi vi fantaserer om å få oppleve homsesex Hæ?! En kvinne vil da aldri få oppleve homsesex?! Hvor er logikken i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #11 Del Skrevet 18. november 2009 Hæ?! En kvinne vil da aldri få oppleve homsesex?! Hvor er logikken i det? Å få se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #12 Del Skrevet 18. november 2009 Å få se på. Men hvor mange homser ønsker seg en kvinne i nærheten mens de har sex med andre menn? Det er jo helt turn off! Menn har jo sex med andre menn for å slippe kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #13 Del Skrevet 18. november 2009 He-he. Merkelig problemstilling. Jeg har hatt flere homsevenner opp gjennom årene. Hvorfor? Fordi de var trivelige, lette å være sammen med og artige å skravle med. Det var jo også en fordel at de var homofile for da ble det ikke noe "tull". Jeg har sett mange nok ganger at med vennskap på tvers av kjønn så blir det lett andre følelser enn bare rent vennskapelige. Har man en homsevenn, så vet man at han er bare det, en venn. Kan ikke det ha en sammenheng med at de er fjollete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #14 Del Skrevet 18. november 2009 Men hvor mange homser ønsker seg en kvinne i nærheten mens de har sex med andre menn? Det er jo helt turn off! Menn har jo sex med andre menn for å slippe kvinner. Ganske mange det faktisk. Men de fleste er da bi og ønsker å prøve en mann sammen med kona e.l. Treffe et par kanskje. Turn-ON for meg med to menn. Har selv hatt trekant med 2 bimenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #15 Del Skrevet 18. november 2009 Ganske mange det faktisk. Men de fleste er da bi og ønsker å prøve en mann sammen med kona e.l. Treffe et par kanskje. Turn-ON for meg med to menn. Har selv hatt trekant med 2 bimenn Men du er vel klar over at de tenner mer på hverandre enn på deg (og ditt nærvær)? Innerst inne skulle de ønske at du ikke var der i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #16 Del Skrevet 18. november 2009 Men du er vel klar over at de tenner mer på hverandre enn på deg (og ditt nærvær)? Innerst inne skulle de ønske at du ikke var der i det hele tatt. Hvordan kan du vite hvem de tenner mest på??? De jeg kjenner og treffer, treffer ikke hverandre uten at en kvinne er med. Det er liksom prikken over i'en for dem og de blir tent av å ha meg tilstede. Jeg er også med i sexakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #17 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg ville heller stilt spørsmålet litt annerledes, hvorfor viser alle bra menn seg å være homo? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. november 2009 #18 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kvinner liker battyboysen fordi de vet de har dem som venner og ikke noe mer. Menn vil ikke ha lesbevenner fordi det utelater muligheten for sex. heheh.. akkurat hva jeg tenkte. Endret 18. november 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. november 2009 #19 Del Skrevet 18. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #20 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg ville heller stilt spørsmålet litt annerledes, hvorfor viser alle bra menn seg å være homo? :gjeiper: Kanskje fordi de er mer opptatt av å ta vare på kroppen sin, ikke sminke og sånne ting, men trening. Og de oppfører seg veldig hyggelig. De flotteste er alltid homo viser det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå