Gå til innhold

hvor gammel vil du bli?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil leve så lenge jeg synes at livet mitt er meningsfylt. Livet regnet i år spiller ingen rolle. Man kan leve et meningsfylt liv som 90-åring, eller ha et liv totalt uten mening 50 år gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg er så heldig å få være frisk og rask så kan jeg tenke meg å leve til 85. Eller kanskje 90 til og med. Får nå se hvordan det blir i fremtiden:)

Gjest Gjest_Mandarinpiken_*
Skrevet

Jeg vil bli som min kjære avdøde Farfar.

94 år, sprek og fornøyd og sovne stille inn :)

Skrevet

Litt over 80, med god helse.

Skrevet
Om jeg kunne velge, ville jeg hatt evig liv. Eller i allefall vært sikker på at jeg gjenoppsto i en annen kropp. Tanken på å ikke være til, er rett og slett grusom.

Men slik er det jo ikke, så da håper jeg at jeg dør brått og uventet, som gammel. Det er vel slik de fleste vil dø, men det er dessverre ikke alle som dør så behagelig.

Helt enig.

Døden skremmer meg.

Skrevet

Hm.Å leve i evig virker litt lenge syns jeg. Men en 500 år kunne jeg godt tenke meg... Om helsa holdt, som en sier... :) Jo, 500 år ville jeg levd. Men tror det er best om bare noen få hadde levd så lenge altså... Ellers hadde det jo blitt utrolig mange folk for den stakars kloden å holde ut.. Hm

Skrevet

Det er meg helt likegyldig om jeg dør som 95-åring eller i morgen, så lenge jeg slipper å lide meg inn i døden. Dør med andre ord heller i morgen av å få en murstein i hodet enn å dø gammel og svekket av alle slags sykdommer.

Skrevet

Håper jeg kan være frisk og sprek til jeg er minst nitti. Deretter håper jeg å leve til jeg blir minst 120 (ikke usannsynlig at noen som er unge i dag vil oppnå en slik alder). Håper jeg er klar i hodet til det siste, men OK om synet, hørselen og bevegeligheten svekkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...