Gå til innhold

Har du brukt programmet "It`s learning"


Tirell

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Noen her med erfaring med dette nettbaserte skoleprogram?

Jeg skal bruke det ifm ett par fag til høsten, men har desverre ikke hatt anledning til å få opplæring.

Jeg var igrunn overbevist om at det ikke vil være ett problem å sette seg inn i dette selv, men jeg fikk svært dårlig respons på dette fra sekretæren på skolen... på tross av at jeg nevnte både min datalinje på høyskolen og min it-guru av en mann...

Kan jeg satse på at sekretæren var "Frøken Negativ" og at programmet fint kan læres på egen hånd...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Hallo. Jeg bruker dette programmet. Har nettopp begynt med det, men syns ikke det er så veldig avansert, så har du litt peiling på data går det helt sikkert bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg kjenner en lærer som bruker denne portalen aktivt. Ifølge ham er det ingen problem å sette seg inn i dette selv! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tror det er mer problemer med sekretærens datakunnskaper enn dine, jeg. Har brukt it's learning selv, og det er piece of cake. Grei programvare som er beregnet til å passe til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! det var det jeg visste... :kul:

Da bretter jeg opp ermene og hiver meg rundt til uka! :rodruss:

Takker og bukker for motivasjon jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre her; har du vært litt borti data er det ikke noe problem å finne ut av it's learning på egen hånd! Bare å logge seg på og utforske litt på fagsidene dine, så er du fort inni det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...