Gjest Snart brud Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Skal gifte meg om noen uker og vil gjerne få vokset bort litt hår på kroppen før den tid. Noen som har noen salonger å anbefale i Bergensområdet, evt. noen de ikke vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Visste ikke at Bergensområde var så befenget med hårvekst jeg... ( Viser til trådens tittel ; "Hårfjerning i Bergensområdet ) Ta og se på gule sider. Ellers finnes det en del hudpleiesalonger i sentrum, Clinic It bla. Tror de fjerner hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Ecllipse Klinikken i Strandgaten (rett før Burger King og vis a via F-Beyer) De tar hårfjerning. 1000,- gangen, men det kommer også litt ann på hva du skal fjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart brud Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Har du ikke lagt merke til alle hårene som flyter rundt omkring i hele Bergensområdet??? Skal sjekke gule sider, var bare litt spent på om noen hadde noen erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Ja, om du leser forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart brud Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Ja' date=' om du leser forrige innlegg.[/quote'] Ja - du kom meg bare i forkjøpet så jeg skrev mitt innlegg mens ditt ble postet - derfor fikk jeg ikke med meg ditt svar før jeg postet mitt - hvis du skjønner... Takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå