Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Er det noen som har forslag til låter som hjelper når man har hjertesorg og skal omstille seg til singellivet? Dum Dum Boys med Snø på Mars gjør forferdelig vondt. Jeg trenger noe positivt om gå videre. Kan være låter som ikke har noe med kjærlighet å gjøre, men som er positive og fokuserer på selvtillit e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana90 Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 The kooks, arctic monkeys og mew får meg alltid i godt humør! btw, en feelgood vinner: Miike Snow - Animal !! Lykke til med kjærlighetssorgen og alt, husk at alt ordner seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, føler med deg! Har laaang erfaring med kjærlighetssorg jeg og. Følgende sanger hjalp meg hvertfall: 1) Bye bye forever - Camilla Brinck 2) Since U been gone - Kelly Clarkson 3) Keep Me hangin on - Kim Wilde 4) Fuck You - Lily Allen 5) You make me sick - Pink 6) Stuck in the middle - Steeler's wheel (kan ikke unngå å bli i godt humør når jeg hører denne!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Ole Ivars: "Nei, så tjukk du har blitt" Ole Ivars featuring Kikki Danielsson: "Jäg trodde änglarna fannas" Vassengutane: "Du skulle vørri med mæ hæim" Jan-Eriks: "Har du lyst har du lov" Børres: "Ta deg en tur ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Gloria Gaynor: I Will Survive Lyrics Queen: A kind of magic og Don't stop me now Lykke til Endret 16. november 2009 av Strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 Lily Allen har my som kan funke der tror jeg: Fuck you LDN Smile Not big Ellers nevnte noen I will survive, den tror jeg absolutt gjør susen Abba - So long Christina Aguilera - Fighter Joss Stone - You had me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #7 Del Skrevet 17. november 2009 Modest Mouse - Float on Tom Petty - Don't come around here no more NiN - Only Og min all time cheesy feelgood hit: Matthew Wilder - Break my stride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMuffin Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 Denne sangen får meg alltid i godt humør. Love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. november 2009 #9 Del Skrevet 17. november 2009 Det meste fra Pussycat Dolls, spesielt I dont need a man. Stronger med Britney Spears. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #10 Del Skrevet 19. november 2009 Leona Lewis- Better in time! Yes-Owner of a lonely heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå