Gå til innhold

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne julefilmen på norsk?


Gjest Gjest_Julie_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest Anita
http://www.youtube.com/watch?v=NpOsTY90fS0

Jeg har prøvd å finne denne filmen, Mickey's A Christmas Carol på norsk, men så langt har jeg ikke hatt noe hell. Den er et av de få juleminnene jeg har fra da jeg var liten, og jeg har utrolig lyst til å kunne se den igjen i år:)

Håper noen kan hjelpe meg!

Jeg har den :) på VHS med norske stemmer (jeg mener ihvertfall å huske at det er norske stemmer, er 99% sikker). Men jeg er teknisk ubrukelig :sjenert: så aner ikke hvordan jeg evt. kan få spilt den over på CD/DVD til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snella_*

Hei! På dvd filmen Mikkes magiske Jul- innesnødd i musehuset som kom i 2001 med norsk tale finnes det flere små filmer blant annet Mikke Mus: Et juleeventyr(A christmas Carol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har den :) på VHS med norske stemmer (jeg mener ihvertfall å huske at det er norske stemmer, er 99% sikker). Men jeg er teknisk ubrukelig :sjenert: så aner ikke hvordan jeg evt. kan få spilt den over på CD/DVD til deg.

Er det mulig å kunne få kjøpt den hos deg? At du spiller den over på dvd mener jeg. Betaler det du måtte ønske å ta betalt for det. Så denne i år på tv2, men der hadde de forandra stemmene til alle karakterene. Og "Humbug" som Onkel Skrue sier hele tiden var blitt til "tullball".. irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...