Sandman Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Denne ekspolitimannen har nok driti litt på draget, med sitt seksuelle avvik... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72632 ...ikke noe særlig å ha i familiealbumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Ja, fy... Jeg så det i papirutgaven. Har bare en ting å si: :o :o :o :o :o Snakk om å "drite på draget"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Hva kan man si ? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 "Og her har vi et bilde av Per mens han koser seg med grisene" *Hilde lager teksten til bildene i familiealbumet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg slutter meg til :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Elendige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 Hmmmm....NÅ skjønner jeg opphavet til betegnelsen 'Gammal gris'....at den egentlig ikke er grisen sin skyld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg trives IKKE alene, ikke i det hele tatt faktisk, men å ty til dyr i nabolaget.... *grøsse... Men stakkar, er synd på fyren da... Og hva med familien som må nå også får trykt griseriet opp ifjeset til allmenn bespottelse... Lurer litt på om det strengt tatt var nødvendig å trykke dette jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 :o Stakkars dyr da. Vil jo tro denne mannen er mer forsiktig om han skulle få lysten over seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #10 Del Skrevet 21. august 2003 Hmm...for en underlig skrue. Prøver å finne ut av HVA det er politimannen føler når han beføler griser. Okey: 1. Rugglet hud 2. Stive hår 3. Sterke lukter 4. Være ute i naturen 5. Snøft fra griser 6. Og tanken på at det ER VIRKELIG griser. Det siste vil nok kåte mannen utrolig opp, da han sikkert liker å være litt grisete. Snøftene kan nok for noen oppleves som samtykke, de snøfter av vellyst. Ute i naturen er ofte en afroditisk opplevelse i seg selv, spesielt med tanke på selskapet og ikke minst denne gode sterke eimen av ekskrementer og utedo lukt. Noen trekker jo den lenger ut og driter på hverandre, men grisete er det, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2003 #11 Del Skrevet 21. august 2003 han tenner velpå det fordi det er ganske tabu tenker jeg.. alt som ikke er "lovlig" eller normalt er jo tiltrekkende... hvertfalll for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 21. august 2003 #12 Del Skrevet 21. august 2003 uff... synes iallefall ikke det er noe å le av.... hadde dere ledd hvis det var barn det var snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. august 2003 #13 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg Med god grunn antar jeg at griser ikke har det samme følelseslivet som mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 #14 Del Skrevet 21. august 2003 Jotakk. Leste den du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 21. august 2003 #15 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg Med god grunn antar jeg at griser ikke har det samme følelseslivet som mennesker... ANTAR ja, det er noe annet enn å VITE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 Stakkars griser og stakkars mann! Syns egentlig ikke det er noe å le av, det hele er bare tragisk syns jeg.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå