Mathias Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 God-bedrings-hilsen til deg! Ække no gøy å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Dakar dakar Emblavenn! Både jeg og sambo er syke i dag også. Nå skal jeg sette på litt kaffe og steke rundstykker til oss, så blir nok alt bra. God bedring Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 God Bedring Embla Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 *tenker på syke Embla* God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Åh tusen takk, søtinger! Jeg har det helt forferdelig og syns veldig synd på meg selv, men nå ble jeg faktisk litt friskere og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 ...men er du SYK lille venn???? DAAAAAkar deg, da....Trøste og bære og riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 God bedring Embla S-en :D Bli frisk til treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Er du syk stakkar? Jeg også! Og det er ikke mange som er så sutrete som meg når jeg er syk nei - jeg lå rett ut igår med feber og vondt i halsen og syntes synd på meg selv fordi jeg bor alene og ikke har noen som kommer med godteri, blader og trøst. :cry: Jeg er litt bedre idag heldigvis. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 God bedring embla :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #10 Del Skrevet 21. august 2003 :D Begynner faktisk å bli bedre, tror jeg "står han av" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå