Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Jippi, jeg skal ha juletre i år! Det er første gang jeg har det siden jeg flyttet hjemmefra, og nå skal jeg handle inn alt det nødvendige. Det jeg lurer på nå, er om jeg skal ha stjerne i toppen med eller uten lys (altså koblet til det elektriske eller ikke). Hva har dere? Hva synes dere er finest? Har dere sett fine og rimelige julestjerner til toppen av treet noen steder? Kjempeglad for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Syns med lys er finest. Har ikkje stjerne, har ikkje juletre heller. Skal kjøpe inn ett lite plastikk ett, og se om eg finner ei stjerne. Tipper du kan finne på Ikea, Europris o.l. Endret 16. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Har stjerne med lys - synes det er finest! Har lys uten farger, og har to sett med lys (- stort tre...!!!) Tror både europris og Plantasjen har rimelige stjerner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Liker det best med lys i stjerna. Da jeg var liten hadde vi en stjerne uten lys de første årene. Husker jeg synes det var så stusselig i forhold til vennenes pene, lysende stjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_line_* Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 Med lys! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for svar, alle sammen! Her var det enstemmig, så da må jeg nesten gå for stjerne med lys altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 18. november 2009 #7 Del Skrevet 18. november 2009 Enig med de andre. Med lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 18. november 2009 #8 Del Skrevet 18. november 2009 Med lys her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Med lys e finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 18. november 2009 #10 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Endret 18. november 2009 av babord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 18. november 2009 #11 Del Skrevet 18. november 2009 Med lys er alltid finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sally Mae Skrevet 19. november 2009 #12 Del Skrevet 19. november 2009 Enig med dere andre: Det må være MED lys! Men er det bare her i tråden vi er så enige om at det er best med lys? Da jeg var på jakt etter ny stjerne i fjor så måtte jeg lete litt for å finne ei man kunne ha lys i, de fleste var av den sorten som skal brukes uten lys. Er det vi i denne tråden som er i utakt med trenden, eller er det produsenter/salgssteder som er i utakt med folket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. november 2009 #13 Del Skrevet 20. november 2009 Jippi, jeg skal ha juletre i år! Det er første gang jeg har det siden jeg flyttet hjemmefra, og nå skal jeg handle inn alt det nødvendige. Det jeg lurer på nå, er om jeg skal ha stjerne i toppen med eller uten lys (altså koblet til det elektriske eller ikke). Hva har dere? Hva synes dere er finest? Har dere sett fine og rimelige julestjerner til toppen av treet noen steder? Kjempeglad for svar Jeg synes lysende stjerne er stygt. Det har vi aldri hatt verken i mitt barndomshjem eller hjemme hos mannen min og meg. Vi har en messingstjerne fra gullsmed i toppen av treet. Helt billig var den vel ikke, men den brukes jo hver jul, hittil i over 30 år, og vil nok vare "evig", så det tatt i betrakning var ikke summen så stor, og en god investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamer8 Skrevet 22. november 2009 #14 Del Skrevet 22. november 2009 jeg syns lysende stjerne er finest har vel noe med at det er det jeg er oppvokst med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #15 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er oppvokst med lysende stjerne i toppen av treet, og kan fortsatt få et lite sug i magen når jeg ser en sånn stjerne. En stjerne uten lys legger jeg som regel ikke merke til, engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå