Gjest miff Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er 20 år, og har aldri hatt kjæreste eller vært på noen form for date. Ble bedt ut i dag, og aner virkelig ikke. Skal bare møte fyren nede i byen, og bli litt bedre kjent med han (møtt han over nettet). Kan noen gi meg etpar tips for å roe nervøsiteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er 20 år, og har aldri hatt kjæreste eller vært på noen form for date. Ble bedt ut i dag, og aner virkelig ikke. Skal bare møte fyren nede i byen, og bli litt bedre kjent med han (møtt han over nettet). Kan noen gi meg etpar tips for å roe nervøsiteten? Vet ikke om du rekker det men Tracey Cox sin superdate og superflørt kan jo gi deg en bra orientering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Del Skrevet 17. november 2009 charismaatips.com Her er det også litt for damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå