Dark Star Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 25. mars 2010 Alt vel her, men har tilbragt lite tid på KG etter en aldri så liten hjernerystelse jeg fikk på lørdag Nå er det imidlertid full speed igjen, vi har et arrangement på lørdag, og mye som skal gjøres i disse dagene før. Når søndagen kommer,- da er det påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. mars 2010 #202 Del Skrevet 25. mars 2010 Hjernerystelse? Du må slutte med den headbangingen altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 25. mars 2010 Du er nærmere sannheten enn du aner, Skravla Kombinasjonen støvsuging i takt med høy og intensiv musikk gjorde at jeg og en søyle kolliderte. Desverre så er ikke koordinasjonsevnene mine i samsvar med høyde og lengde på armer og ben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2010 #204 Del Skrevet 25. mars 2010 Nå må du begynne å stelle litt pent med deg selv altså. Du er jo direkte helsefarlig for deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er ny runde med dritt på Lillemors skole nå. Jeg er mildt sagt knust, og har grått i telefonen til rektor. Nå venter jeg på at det skal gå over og at jeg kommer i sint-fasen. De har kødda lenge nok nå, så nå blir det krig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. mars 2010 #206 Del Skrevet 25. mars 2010 Neineinei! Ta dem, du, jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mars 2010 #207 Del Skrevet 25. mars 2010 Gå til krig. Stakkars, stakkaras dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2010 #208 Del Skrevet 25. mars 2010 Fy f... Altså Sauen pleier ikke bruke slike uttrykk, men den dritten Lillemor og dere i familien må gå gjennom finner jeg ikke andre ord for. Håper du kommer fort over i sint-fasen. For det er helt utrolig at det ikke går an å bli kvitt det problemet. Men det aner meg at de har noe i vente når mamma Dark Star er på krigsstien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 25. mars 2010 #209 Del Skrevet 25. mars 2010 Stemmer for sint-fase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. mars 2010 #210 Del Skrevet 25. mars 2010 *terger DS* Håper du kommer raskt over i sint-fasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. mars 2010 #211 Del Skrevet 25. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 25. mars 2010 De er så utrolig fnt å komme inn hit etter en som har vært utrolig krevende, både mentalt, verbalt og emosjonelt. Å oppleve støtten dere gir er helt fantastisk, og gir meg ennå mer stå-på-vilje. Sint-fasen kom ganske tidlig, og jeg ble handlekraftig. Nå er ting løftet til et høyere nivå, og er nå faktisk hos fylkeslege og juristene hos kommunaldepartementet. Inntil ting er avklart er Lillemor tatt ut av skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. mars 2010 #213 Del Skrevet 25. mars 2010 Veldig bra at saken er løftet til et høyere nivå! Jeg håper dere finner en løsning som kan fungere. Jeg kjenner også at jeg ikke har spesielt lyst til å møte på DS på krigsstien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 25. mars 2010 En av kaklehønene kalte meg en gang tigermamma, og i dag er jeg virkelig tiger. I korte trekk går saken ut på at voksne mennesker velger å overse Lillemors handicap(allergi), og med dette truer hennes liv, helse og psykiske tilstand. Dette har pågått i ulike variasjoner over år, og nå er det nok. Tigermammaen har kvesset klørne og er klar til kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. mars 2010 #215 Del Skrevet 25. mars 2010 Gå på DS. Vi støtter 100 %. Det går bare ikke an å utsette Lilemor for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. mars 2010 #216 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette høres alvorlig ut. Jeg tror det er mange som ikke skjønner hvor alvorlige allergier kan være. En ting er at man ikke forstår det med en gang, men det virker som om dette er noe de har fått mer enn nok informasjon om. Jeg håper det går bra med Lillemor og at det snart kommer en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2010 #217 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg kjenner også at jeg virkelig ønsker å ha DS som venn - og definitivt ikke som fiende. Lillemor er utrolig heldig som har en sånn tiger som mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 31. mars 2010 I helga gjennomførte vi et stort arrangement, og det gikk veldig bra. Noen små problemer undervesi, men ikke verre enn at det løste seg der og da. Lillemor fikk også være med på jobb, og det var stor stas. Vi følte at hun trengte å skifte litt fokus, og tenke på positive ting, sog det var nok lurt. Nå er det påskeferie her, og jeg har absolutt ingen planer. Har noe arbeid jeg må komme ajour med, planlegger å lage en del god mat og drikke god vin, og bare kose meg. Skiturer blir det i hvert fall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. mars 2010 #219 Del Skrevet 31. mars 2010 Høres ut som en fin påske. Kos deg massevis med familen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. mars 2010 #220 Del Skrevet 31. mars 2010 Moro at Lillemor kunne være med deg på jobb. Tenker mye på henne, og håper problemene på skolen løses snart. Og det med skiturer er jeg helt enig i. Hvorfor i all verden skal man oppsøke snøen når den endelig begynner å smelte bort? Kunne ikke falt meg inn å dra på skitur nå... GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå